Dreizehnte

14 5 0
                                    

O yazana kadar yazmayacaktım çünkü ona ne olduğunu anlatamıyordum bile görmüyordu ki istediğini algılıyordu.

Bugün Didemle okul çıkışı birşeyler yapacaktık. Didemin bu yazdığımdan haberi yoktu. Olsaydı ne çok dalga geçerdi be onu düşündüm şimdi.

Güneşe söverek uyandım. Çünkü perdemi gece açık bırakmıştım. Hızlıca giyinip kahvaltıya gittim bir salatalık attım ağzıma annemi öptüm çantamı alıp yürümeye çıktım. Genelde ev okula biraz yakın diye yürürdüm. Okul kapısında Didemi gördüm. Kolumu attım boynuna.

"Naber fıstık" dedim.

"İyidir senden naber kızz" dedi

"Hafta sonunda bile özletiyorsun kendini be" diyerek ekledi.

"Bende iyii yürü hadi sınıfa gidelim uyuyacağım sende saçımla oynarsın tamam mı" dedim hayır demesin diye bir bakış attım.

"Tamam tamam" dedi ve belime sarılıp gittik.

Yakın arkadaş sevgiliden bambaşkaydı ya her şeyi yaparsın onunla ister sarılır ister kucağına atlarsın. Neyse bu bilgi faslını geçelim.

Merdivenlerden çıkıyorduk. Önümüze kim çıksa beğenirsin tahmin edin hadi

Tabiki Doruk. Başka kim olabilir.

Abi çocuk çok tatlı ama kalbi kara düzeltirim ben onu düzeltirim diye kafa sallaya sallaya ona baktım. Çocukla her karşılaşmamız da bir kere rezil olmadan durmuyordum. Bu seferde salak gibi baktı yüzüme ve kenara çekildi gitti.

Bir keresinde kantin sırasındayız. Arkama da o denk geldi kahve aldım tam dönüyorum. O öne geldi ben döndüm kahve pat gömleğinin üzerine döküldü hepsi hemde. Çocuğu haşladım baya. Ne yapacağımı bilemediğim için elimle yelpaze gibi yapıp üflüyorum falan tabi bu yetmezmiş gibi herkes bize bakıyor.

*Kızım önüne baksana görmüyor musun beni* dedi

İçimden ah her gün yollarını gözlüyorum bilmiyorsun ki dedim ama öyle söylesem sapık der gider.

*Ya sende iyice dibine girmişsin napabilirim dönerken önüne mi bakar insan "

" Suçunu da kabul etmiyor yaktın beni yaktın "

*Özür dilerim peki ben sana spor salonundan yedek üst getireyim bekle burada"

"Tamam" dedi bekledi gittim geldim.

Kızlar dolmuş başına' yandın mı doruk', yok işte,' çok canın yandı mı dorukk' diye ağzına bakıyorlar. Kızları kollarından ittirrip verdim eline üstü. Sonra da merdivenlere yöneldim. Arkamdan sağol diye bağırdı.

Böyle bir maceramız olmuştu işte sonra daha çok oldu anlatsam ooo

Neyse sınıfa girdik oturduk. Ve yine dediğimi yaptırdım Dideme. Saçlarımı okşaladı bende uyudum.

Telefona bakmayacaktım akşama kadar.

Uyandırıldım bir parmakla. Hocanın biri gelmiş kafamı parmağıyla ittirip duruyor.

"Noluyor* diye kaldırdım başımı.

" Uyansana kızım sabahtan beri aaa bu ne saygısızlık biz öğrenciyken" diye başladı konuşmaya.

Dideme sordum bir öğrenci müdürün yanına çağırmış beni.

Kalktım ve yürüdüm. Uyku sersemi gözlerimi ovuşturdum. Müdür odasına tıklatıp girdim.

"Hoşgeldin kızım gel"

"Hoşbuldum hocam. "Anladığım kadarıyla okul ile ilgili bir şeyler var. Sınıf başkanlarını toplamış

" Şimdi çocuklar haftaya üniversite gezimiz olacak tüm öğrencileri buraya toplayıp konuşmamak için sizlere ileteceğim sizde arkadaşlarınıza ileteceksiniz" diye bir ton şey söyledi.

Orada dorukta var yine sanırım bizi tanrı bir araya getiriyor.

Sınıfa giderken bunun için mi uyandırıldım ben diye söyleniyordum.

Sınıfa girdim söyledim arkadaşlarıma. Ve oturdum sırama. Geziye gidecektik. 11.sınıf olmamıza rağmen. Olsun daha iyi olur.

Okul çıkışını bekliyorum ya sevdiğim film vizyona girdi. Bileti için nasıl sıraya girdim. Tahmin bile edemezsiniz.

"Didem bak sakın dikkatimi dağıtacak birşeyler yapma sinemadayız falan dinlemem dalarım. Bilet almaya da gelmedin zaten benimle. "

"Tamam tamam yapmam. Duydun mu şu hani bir sene önce bir çocuğun önüne düşürmüştüm ya doruk hani biliyorsundur geçenlerde tokat yedi bir kızdan. Çocuk yavaş yavaş bıraktı ya yavşaklığı falan görenler söylüyor arkadaşlarıyla falan da kavga etmiş bugün. Birşeyler oluyor çocuğa"

"Allah Allah neden ki "

"Kesin bana birşeyler yazmıştır kesiin ah doruk ah "

Hattı çıkarttım taktım.



Asla Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin