4. část

126 6 7
                                    

,, Jo a Jess?" zavolal na mě ještě táta.
,,Ano?"
,,Vemte si na sebe něco normálního. Ať to nejsou tepláky a rozthaný trčiko. Něco trochu víc kulturnějšího prosím." zasmál se.
,,Dobře. Řeknu to i Taylerovi." usmála jsem se na něj.
Vběhla jsem do pokoje a hned jak jsem uviděla Taylera tak jsem mu řekla: ,, Taylere za 10 minut máme být dole a máme mít na sobě oblečený něco "kulturnějšího". "
,,Fajn. Co si na sebe vezměš ty?" zeptal se mě.
,,Asi nic moc extra. Džíny, tílko a na to košili." odpověděla jsem mu.
,,Okay."
Šla jsem do svojí poloviny pokoje a otevřela jsem skříň. Chtěla jsem si vzít něco co jsem si sem přivezla, ale když jsem koukala na ty věci od táty, tak jsem si říkala, že to tam přece nemůžu nechat tak hezky složený. Celou jednu kopici toho oblečení jsem hodila na postel a koukala jsem co bych si tak mohla vzít. Nakonec jsem si vybrala Boyfriendy (džíny), tílko a na to košili. Nemalovala jsem se ani nečesala. Jenom jsem si hodila vlasy do culíku a šla jsem za Taylerem. Ten už čekal až vylezu.
,,Ty jo, tohle oblečení sem na tobě ještě neviděl." uchechtl se.
Docela mě překvapilo že mám na sobě něco novýho. Nevěděla jsem že si všímá i oblečení co nosím. ,,Jo, je to to nové oblečení od táty. Chtěla jsem ho zkusit. Jak tak ale koukám na tebe, tak ty očividně jedeš na starej vlně." zasmála jsem se.
,,Nechtělo se mi v tom teď hrabat. Zejtra si to všechno proberu. Ale jinak, sluší ti to ségra." řekl.
,,Děkuju, zrovna u tebe bych nečekala takovou reakci. "
,, Děláš, jak kdybych ti nikdy nic nepochválil." řekl uraženě.
,,Nesmíš si to všechno odemě tak brát." odpověděla jsem mu se smíchem ve tváři.
,, No jo, tak jdem."
Sešli jsme po schodech dolů do restaurace kde už na nás všichni čekali.
,,Takže," začal táta, ,,tohle je Tayler a Jessica. Měli by tu provázet celý příští týden rodiny co sem přijedou. Byl bych rád, kdyby jste se s nimi tak nějak seznámili a spřátelili. Jelikož tu teď budou každý den, tak si myslím, že by to nebylo od věci. " hned jak to dořekl, tak jsem mu do toho skočila a začala jsem mluvit.
,,Dobře tati, ale nemyslíš že by bylo lepší kdybychom se seznámili tak nějak v průběhu tejdne, a ne aby to bylo takhle plánovaný?" zeptala jsem se ho.
,,No fajn, když myslíš. V tom případě asi můžete jít zase nahoru. A za hodinu tu buďte na večeři. A vy všichni co tu teď jste tak běžte pokračovat v tom u čeho jste skončili." hned jak to dořekl jsme s Taylerem beželi k výtahu. Dojeli jsme nahoru a zapluli do pokoje.
Chtěla jsem zapnout notebook ale v momentě co sem si lehla na mě hned začal řvát Tayler, ,, Ségra? Nechceš se na něco koukat? Na nějakej film?" v duchu sem si říkala, co se s nim sakra stalo? Jakto že se ke mně najednou chová takhle? Neříkám že mě to štvalo, to právě naopak, ale bylo to divný.
,,Jo fajn." odpověděla jsem mu.
Přišla jsem k němu a zeptala jsem se ho: ,, Na co chceš koukat?"
,,21 jump street?" tázavě se na mě podíval.
,, Neee, to už sem viděla snad stokrát. Dej tam radši 22 jump street. To sem ještě neviděla." zasmála jsem se.
,, Dobře no." odpověděl.
,,Hele, brácha, co se s tebou stalo?"
,,Jak to myslíš co se semnou stalo?" nechápavě se na mě koukl.
,,Dneska se ke mě chováš nějak divně. Líp. Neříkám že mi to vadí, ale je to trochu divný. Nepotřebuješ něco? Vždycky jsi na mě hodnej když něco potřebuješ." uchechtla jsem se.
,, Noo, vlastně jo, potřebuju."odpověděl.
,, Já to věděla. Tak povídej." usmála jsem se na něj.
,, No, asi už jsi zjistila že se mi líbí Megan." řekl.
,, No zjistila no. Upřímně, jsi strašně průhlednej." zasmála jsem se
,, Potřeboval bych od tebe, aby jsi zjistila, jestli se jí taky nelíbim. Je mi to trapný o to říkat zrovna tobě, ale žádný její kamarádky neznám nějak dobře."
,, Okay, zeptám se jí" usmála jsem se na něj a on se na mi úsměv oplatil.
Začali jsme koukat na ten film a během toho jsem nějak ztrácela pojem o čase. Film byl v polovině a já se koukal na mobil kolik je hodin. měli jsme deset minut. Rejpla jsem do Taylera rukou ať vstane a jde se oblíkat. Došla jsem do svého pokoje a vzala jsem si černé legíny a dlouhý šedý svetr. Trochu jsem se namalovala a došla jsem ke dveřím. Musela jsem čekat na Taylera, kterej celou tu dobu strávil vstáváním z postele. Když už konečně zvednul zadek a oblíknul se, mohli jsme vyrazit.
Došli jsme do restaurace, kde byl připravený stůl pro tři lidi. Táta už tam na nás čekal. Sedli jsme si a objednali jsme si pití a jídlo. Já s tátou jsme si objednali lasagne a Tayler steak. Když už jsme byli po večeři, odešli jsme do pokoje. Šla jsem se vysprchovat a převlékla jsem se do pyžama. S Taylerem jsme dokoukali film a pak si šli lehnout. Asi 20 minut jsem ještě byla na mobilu a psala jsem si s Rose o tom, ja je to tu skvělý. Napsala jsem jí, že jestli bude chtít, tak se sem bude moct někdy určitě podívat. Byla jsem už hodně unavená, tak jsem zatáhla závěsy a šla jsem spát.
****

První co jsem ráno slyšela, byl řev Taylera. Strašně jsem se lekla, otevřela jsem oči a vyjeveně jsem koukala na Taylera co to dělá. Viděla jsem ho, jak stál v chodbě nalepenej na zdi a ječel jak malá holka. ,, aaaaa pavouk!!". V momentě co řekl slovo pavouk jsem strnula. Nenávidim pavouky, jsou to moje noční můra. Pomalu jsem se zvedla a šla k Taylerovi. Začla jsem křičet taky, a ten pavouk se začal blížit ke mně. Najednou se Tayler začal šíleně smát, a já pochopila, že si ze mě celou dobu dělá srandu, a že měl umělýho pavouka na provázku. Myslela jsem že mě trefí a on se tu v klidu válí smíchy po zemi.
,, Si neskutečnej kretén Taylere!!!! Víš že se bojim pavouků!!"
,, Ale notak ségra, nebuď kvůli blbýmu pavoukovi nasraná." smál se dál.
Ignorovala jsem to a šla jsem se umýt a upravit do koupelny.

Love in FireKde žijí příběhy. Začni objevovat