konuşmayı yapmaya gerek kalmadan jungkook'un dikkati bir yavru köpek tarafından dağılmıştı. bu kadar meraklı olması bir lanetken aynı zamanda bir lütuftu.
eve dönüş yolunda da konuştuğu tek şey buydu. bir şey hakkında bu kadar heyecanlanması jimin'i mutlu ediyordu. ama aklının bir köşesinde hala o cümleler yankılanıyordu.
jungkook'a birkaç kıyafet almışlardı. çocuk hemen yeni kıyafetlerini giymek için can atıyordu. bu yüzden ilk olarak duşa girmeye karar verdiler asansörden çıkarken.
eve adımlarını atar atmaz jungkook kıyafetlerini çıkarıp aynı zamanlı bir şekilde banyoya koşturdu. jimin onun bu haline gülümserken o da jungkook'u takip etti. kıyafetlerini yere fırlatarak.
küvetin içine suyun dolmasını beklerken aynadan kendine bakarken buldu jungkook'u.
bir anlık cesaretle arkasından sarıldı. vücudunda birkaç dikiş izi hariç belli olmayacak derecede azalmıştı izler. sırtındaki benlerin arasında gezdirmeye başladı parmağını jimin.
parmaklarının altında jungkook'un vücudunun gerildiğini hissediyordu. onu heyecanlandırmak hoşuna gitti.
anın keyfini çıkarırken birden havaya kalkmasıyla şaşırdı. jungkook onu kucağına alıp küvete ilerlerken heyecanlanan kişi jimin'di şimdi de.
ılık su vücuduna temas ettiğinde rahatlık hissi yayıldı tüm vücuduna. jungkook suyu jimin'in kafasına yavaşça bırakıp saçını okşayınca iyice mayışmıştı.
"saçın çok yumuşak."
aynı hareketi tekrarlayan bu sefer jimin'di. "seninki de öyle."
"seni öpebilir miyim?" jungkook aniden sorduğunda jimin nefesini tuttu.
"daha önce de öptün jungkook."
"daha farklı öpmek istiyorum."
"hmm?"
"boynunu öpmek istiyorum mesela. çok yumuşak görünüyor." söyledikten sonra hafif öpücükler kondurmaya başladı istediği yere.
"daha aşağı inmek istiyorum." söylediklerini uyguluyordu sadece.
jimin'i kucağına iyice çekerken elleri kalçasında yerini bulmuştu bile. aralarındaki çekim karşı konulamaz bir hâl almıştı artık. bedenleri tamamlanmak için yalvarıyordu sanki.
tüm gece birbirlerinin vücuduna iz bıraktılar. ruhlarına bıraktıkları gibi.
ve aşk, basit bir görev.
biliyorum biliyorum biliyorum hiç beğenmediğim bir bölüm oldu benim de ama geçiş bölümü gibi bir şey yapmak istedim :c
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1 by 1 :: jikook
Fanfictionjimin; jungkook'a konuşmayı, yemek yemeyi, mutlu olmayı ve aşık olmayı öğretir. # modern frankenstein au!