POV Julki
Od początku gdy przeprowadziłam się do domu x zauroczyłam się w Kacprze. Ba! Zauroczyłam się w nim odkąd go poznałam. Nie mogłam doczekać się przeprowadzki, wybrałam pokój z Lexy nie tylko dlatego, że byłyśmy jedynymi dziewczynami w teamie, ale dlatego, że zaraz obok swój pokój miał Kacper. Było mi smutno bo widziałam, że to uczucie zostaje nie odwzajemnione. Widać było, że Kacper mnie LUBIŁ, ale ja chciałam czegoś więcej niż tylko przyjaźń. Pewnego dnia gdy siedziałam na łóżku rozległo się pukanie do moich drzwi. Był to Kacper. Zapytał się mnie czy nie chciałabym nagrać z nim Q&A na jego kanał. Oczywiście bez zastanowienia odpowiedziałam, że bardzo chętnie nagram z nim odcinek. Zapytałam się go kiedy i o której. Odpowiedział, że możemy nagrać odcinek nawet teraz bo ma naszykowane pytania od obserwatorów z instagrama. Stwierdziliśmy, że nagramy to u mnie w pokoju, ponieważ u mnie jest porządek, a w domu nie było akurat Lexy bo pojechała na jakieś ważne spotkanie. Kacper poszedł po kamerę i statyw, a ja postanowiłam, że poprawie makijaż bo przecież muszę jakoś wyglądać na nagrywki. Nagrywaliśmy już dziesięć minut, aż padło pytanie do mnie brzmiało ono tak : Julka czy podoba ci się Kacper? Tylko nie to obserwatorzy domyślili się, że czuję coś do Kacpra! Szybkim i pewnym lecz trochę zakłopotanym głosem odpowiedziałam NIEE! Tylko nie to skłamałam, no ale gdybym powiedziała, że tak to przecież Kacper by mnie wyśmiał. Gdy odpowiedziałam na pytanie Kacper spojrzał się na mnie dziwnie jakby wiedział, że coś do niego czuję. W sumie nie było się ciężko domyślić. Na szczęście szybko przeszliśmy do kolejnego pytania którym było : Kacper czy podoba ci się Julka? Chłopak bez zastanowienia zaczął tłumaczyć, Julka jest bardzo fajną dziewczyną ale musi trochę podrosnąć, ponieważ jest dla mnie jeszcze dzieckiem. W końcu było po między nami 5 lat różnicy. Zrobiło mi się bardzo smutno bo miałam jednak nadzieję, że mam u niego szansę. Po nagraniu odcinka Kacper poszedł bo miał bardzo ważną sprawę do załatwienia, a ja miałam czas aby wszystko sobie poukładać w głowie.
POV Kacpra
Bardzo fajnie, że Jula przeprowadziła się do domu x. Bardzo ją lubiłem, miałem okazję się z nią poznać miesiąc przed rozpoczęciem projektu na spotkaniu zapoznawczym, które zorganizował Stuart czyli założyciel projektu. Bardzo ją polubiłem jesteśmy teraz naprawdę dobrymi przyjaciółmi i mogę zwierzyć jej się z wszystkiego. Ale od jakiegoś czasu bardzo dziwnie się zachowuje tak jakby czuła do mnie coś więcej niż tylko przyjaźń. Miałem już od jakiegoś czasu nagrać Q&A, ale że akurat za bardzo się na tym nie znam, postanowiłem zapytać Julkę czy nagrała by ze mną taki odcinek. Wybrałem kilka pytań z instagrama, takich których było zadawane najwięcej między innymi Julka czy podoba ci się Kacper? lub Kacper czy podoba ci się Julka? Gdy zadałem Julce to pytanie podczas nagrywania odcinka zdziwiłem się bardzo, gdyż ona odpowiedziała stanowczym lecz trochę zakłopotanym głosem NIEE!
YOU ARE READING
I Tak Cię Kocham...❤💔 (Zakończone)
RomanceJak potoczy się życie 16 letniej Julki i 21 letniego Kacpra? Nikt tego nie wie !