POV Kacpra
Nagle obudził nie płacz Julki, od razu się obudziłem. Julka płakała przez sen, obudziłem ją
K : Julka co się dzieje?
J : Kacper ty żyjesz!
K : śnił ci się koszmar?
J : Tak nawet nie wiesz jaki
Julka wtuliła się we mnie i się rozpłakała. Pocałowałem ją w głowę i uspokoiłem. Była godzina 4 nad ranem, więc postanowiliśmy, że pójdziemy jeszcze spać. Julcia przytuliła się do mnie mocno i zasnęliśmy. Obudziliśmy się dopiero o 12. Julka została w łóżku, a ja poszedłem zrobić śniadanie zrobiłem grzanki.
Zaniosłem je nam do łózka. Julki nie było na łóżku, więc ją zawołałem
K : Julcia, zrobiłem śniadanie
J : Już idę, jestem w łazience - zawołała
K : Oki
J : O jacie jak pysznie to wygląda - powiedziała i mnie pocałowała w policzek
Gdy zjedliśmy śniadanie, obejrzeliśmy film a potem poszliśmy razem pod prysznic. Kocham prysznice z Julcią. Gdy się ogarnęliśmy Stuart zawołał nas na nagrywki. Dzisiaj nagrywaliśmy tabliczki. Wszyscy z teamu wiedzieli o naszym związku ale nadal ukrywaliśmy go przed widzami. Nie mogłem wytrzymać na nagrywkach nie przytulając się do Julci, więc od razu gdy Kuba wyłączył kamerę podniosłem Julkę i zacząłem namiętnie całować. ( L = Lexy, M = Marcin, S = Stuart )
L : Awwww Błoński nie wiedziałam, że ty taki romantyk
K : A no widzisz - na chwilę przestałem całować Julkę i odpowiedziałem. Chwilę potem poszedłem z Julką na górę ( oczywiście mając ją na rękach ) i kontynuowaliśmy na moim i już w sumie Julci łóżku. Bo przecież teraz to co moje to też jest jej.
YOU ARE READING
I Tak Cię Kocham...❤💔 (Zakończone)
RomanceJak potoczy się życie 16 letniej Julki i 21 letniego Kacpra? Nikt tego nie wie !