•17~

865 187 107
                                    


لیام با خنده کنار زین افتاد و جفتشون نفس نفس میزدن .‌‌.. یکم به هم نگاه کردن و زدن زیر خنده ...

زین درحالی که گونه هاش صورتی شده بودن گفت : به نظرت بد نیست که ما تمام مدت تو اتاقتیم و همو میبوسیم ؟

_ نه ... چرا باید باشه ؟

لیام با بیخیالی شونه بالا انداخت .‌‌.. زین سرش و روی سینش گذاشت و درحالی که با اون چشماش مثل یه گربه کوچولو از پایین بهش نگاه میکرد گفت : چون رز تاحالا سه بار اینجوری دیدتمون ... و این خیلی خجالت آوره ...

لیام خندید و انگشتاش و تو موهای نرم زین فرو برد : بیخیال اون مادربزرگمه و تو دوست پسرمی ... مشکلش چیه ؟

زین لباشو جمع کرد و نالید : بیخیال لیام ... از وقتی هشت سالم بود میشناستم ...

لیام خندید و روی موهاشو بوسید : و منو از وقتی یه روزم بود ...

_ ازت متنفرم ...

_ هومم ... واقعا ؟

زین به چشمای لیام نگاه کرد و چیزی نگفت ... حدود پنج دقیقه تو همون حالت موندن و بالاخره لیام تونست سکوت و بشکنه ...

_ تو خوبی ؟ یکم عصبی به نظر میرسی ...

زین نفسشو بیرون داد و درحالی که ملافه ها دورش پیچیده میشدن روی تخت نشست ‌... چیزی جز تیشرت گشاد لیام تنش نبود این خیلی کیوت ترش میکرد .‌..

_ مامانم بهم گفت که میخواد ما با دوست پسرش آشنا شیم و ...

_ صبر کن ... اون دوست پسر داره ؟

لیام گفت و زین سرش و تکون : دیروز بهم گفت ...

_ خوب مشکلش چیه ؟

_ مشکل اینجاست که من نمیخوام گند بزنم به چیزی یا کاری کنم که اون بخواد من و قضاوت کنه ...

_ اوه بیخیال ...

لیام گفت و کمر زین و گرفت و اون با خنده پرت شد تو بغلش ...

_ نگرانش نباش زین ... برات دردسر ساز نمیشه ...

زین خودش و توی بغل لیام جمع کرد و لیام دستش و روی کمر زین گذاشت ...

_ ولی واقعا امیدوارم ...

زین سرش و بالا آورد و به لیام‌ نگاه کرد و اون با شیطنت گفت : امیدوارم شبیه یکی از اون پدرخونده های جوون و هاتی که تو فیلمای پورن هستن نباشه ...

زین با پاش به رون لیام زد و در حال که سعی میکرد جلوی خندش و بگیره گفت : خفه شو ... تو خیلی حال بهم زنی ..‌.

لیام خندید و خواست چیزی‌ بگه که صدای در باعث شد ساکت شه ...

_ پسرا بیدارین ؟

_ عااا ... اره رز ...

_ بیاید پایین صبحانه حاضره ...

زین در حالی که با چشمای شیطونش به لیام نگاه میکرد با صدای آرومی گفت : وقت بیدار شدنه ...

Summer love •ziam•Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt