Bölümde bol bol yorum istiyorum
Ne kadar çok oy ve yorum o kadar erken bölüm demedi demeyin.Ne diyordu bu adam böyle. Resmen ayak üstü evlenme teklifi etmişti. Çok sinirliydi ne dediğini bilmeyen adama dönüp.
"Ne saçmalıyorsun Demir Sancaklı, ne seninle evlenirim ne de Barlas olacak adamla, avukat olduğumu biliyor ve duymuşsan ne kadar güçlü ve cesur olduğumuda biliyorsun.
O adamla evlenmek istemediğimi söyledim zaten.
Hangi hakla bana böyle bir teklifle gelirsin. Senin beni kurtarmana ihtiyacım varmı sanarsın de git işine." dedi öfkeyle şu an sinirden gözü dönmüştü adam kadınım sinirlenince daha bir güzel olduğunu farketti. Karşısındaki kadın gerçekten çok güzeldi üstüne giydiği boydan su yeşil zarif uzun elbisesinin üsünde dalgalanan simsiyah up uzun saçları masmavi gözleri 1.65, 1.67 boylarındaki boyu ve bem beyaz teniyle karşısındaki kadın çok ama çok güzeldi."Tamam sakin ol melek konuşurken nefes al nefes. Öyle bir konuştun ki bir an nefes alamıyacaksın sandım ben sadece senin için demiştim ve ne kadar cesur ve güçlü olduğunu tek ben değil bütün Mardin biliyor. "
Onunla gerçekten alay ediyordu bu adam "biliyorsan ne diye beni lafa tutup zamanımı alırsın." dedi Asmin öfkeyle.
"Bilirim, bilirim sadece teklif etmek istedim, eğer dara düşersen ben buradayım bilesin diye." ceketinin cebinden bir kart vizit eline tutuşturup. " Yardıma ihtiyacın olduğu zaman arayabilirsin. Her zaman yardım elli uzatırım melek. " deyip kızın cevap vermesine bile izin vermeden arkasında çok sinirli bir kadın bırakıp arkasını dönüp gitmişti.
Bu adam kendini ne zannediyor diye düşündü. Demirin evlenme teklifini tabikide kabul etmiyecekti.
Barlasla evlenir onunla evlenmezdi.
Başını iki elinin arasına alıp düşünmeye başladı. Boşa koyuyor dolmuyor doluya koyuyor almıyordu. Ne yapacağını bilmiyordu, şaşırıp kalmıştı biliyordu bu acımasız töre herşey yapardı. 18 yaşından bu yaşına kadar tek başına bu töreye kafa tutmuştu.Babası olacak adam sarhoş herifin tekiydi her akşam içip içip döverdi. Bir gün o kadar çok içince bir köşede geberip gitmişti. Bir ablası vardı. o da evliydi. Ablasıyla yıllardır görüşmezdi hatta ablası ondan oda ablasından nefret ederdi . Çünkü annesi onu doğururken vefat etmişti .
Ve ablası ve babası hep onu suçlamıştı. Babası içkici biri değilmiş önceden. Annesi vefat edince kendini içkiye vermişti. Sonra hep Asmine hakaret edip dövmüştü, ablasıda onu o adamın ellinde bırakmış ve hakettiğini çek demişti. Sonra Babası hakettiği gibi geberip gitmişti. Asmine çok zor günler yaşatmıştı.
Babası Asmin 17 yaşındayken ölmüştü liseye teyzesi sayesinde gitmişti. Yoksa babası okuldan almak istemişti onu ama teyzesi okul masraflarını ben veririm demiş ve babasını ikna etmişti.Ona bakan ve okutan arkasında duran teyzesi ve eniştesiydi . Ve teyzesi ve eniştesine vefa borcu vardı. Ömer'de onların oğluydu, ve onunda kardeşi gibiydi. Hiç kızları yoktu ve Asmin sanki onların öz çocuğuymuş gibi okutmuş sahip çıkmışlardı. Eğer şu an başarılı bir avukat olabilmişse onlar sayesindeydi eğer bu berdeli kabul ederse. Teyzesine vefa borcunu kapatmak için kabul ederdi.
Düşünmeyi kesip yürümeye başladı. Çünkü düşünerek bir olurun olmadığını anlayınca düşüncelerini kesmişti.
Teyzesinin evinin önüne gelip kapıyı bir kez çaldı ve Teyzesi kapıyı açınca kendisini görür, görmez boynuna atlamıştı.
YOU ARE READING
Vefa gecesi
RomanceAsmin adıyla bütünleşmiş cesur bir kadındı dağların zirvesinde yetişen en nadide çiçek misali ender bulunan cinsten di Akıllı olgun tutuğunu koparan ve bir şavaşçı kadar cesaretliydi. Hiçbir şey onu engellemek için yeterli gelmeyecekti o sınır tan...