"Bu ne dünya kardeşim? Söven sövene..."

9.5K 675 181
                                    

Nasılsınız sevdiceklerim? Özlediniz mi yazarınızı? Neyse uzatmayacağım, başlayalım!

Sadece hikayenin sonunda vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin, ben sizi özledim. Sizi seviyorum!

8 BUÇUK AY SONRA;

"Einstein neden atomu parçalamıştır, çocuklar? Açıklayın."

Heee açıklayalım. İstersen kara deliği de açıklayalım? Hatta evreni ben yarattım! Töbü töbüü. Bi de Allahla olan anlaşmazlığım level atlayıp sidik yarışına dönmesin. Ya allam ama herife b- Aha! Yine bana bakıyor. Bak olum böyle olaylarda beni ortaya atıyosun ben kendimi et elbisesiyle olay olan bi Lady Gaga, Wrecking Ball'dan nurtopu gibi bi Bounce Ball'ı olan Miley Cyrus gibi hissediyorum. Yeminlen bu herifin bana garezi var ha. Bak bak yüzünde üst kademeye ulaşmış piçimsi gülümsemeye bak... Çüksüz! 

"Deniz? Senin fikirlerini alalım, kızım."

Ya ama olum bu sandalyeden niye kaldırıyon beni be? Al işte yapışmıştı kıçım o sandalyeye. Hem sıcaktı aq. Al işte al, çıktı o 'cııırrtt cııırt' sesi. Kesin arkalarda oturuyorum diyedir, piç herif. Zaten soğuk la. Neyse iyi oldu, kıçım biraz hava almış olur. Dur la ben ne cevap vercem bu herife?

"Şimdi hocam, herif de haklı... Ben olsam ben  de bi boklarla uğraşırdım. İnternet mi var? Ne bileyim o zaman 3 taş bile çıkmamıştı. Hem anlamıyom hocam ben o zamandaki herifler bi hallendi herhalde. Hepsinde birden bi bilim aşkı. Kıçlarını sandalyelerinde tutamamışlar da kalkmışlar biri atom, diğeri telefo- Aaaa durun durun, Graham Bell benim yarim. Aferin ona yani kutluyorum onu. Bi tek hayırlı işi o yapmış zaten. Adam buldu dana gibi telefonu sonra juniorlaştı, juniorlaştı akıllı telefonlar çıktı. Hem Wi-Fi'yı bulan da yarim. Ne güzel, beleş, okulun interne..."

"ÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖÖ"

Noluyo be? Lan öküzler sınıfı! Ne anırmaya başlıyonuz.

"Noluyo be?"

"Bacııığğğm, gergedanlar aşkına bi suğğss"

Bilin bakalım, bu kim? Eveeet, evet! Berke.

"Ya olum noluyo? Bu aşısız deli danalar niye cırlıyo?"

Başını iki yana salladı ve öne doğru eğildi. Devlet sırrı mı verecen olum amacın ne? 

"Bu kim bacım bi bah bakem?"

Fısıldadığında ben de fısıldadım. Gözlerimi kıstım ve sesime esrarengiz bi hava vermeye çalıştım. Eee, ortam önemli.

"Cemal Hoca?"

Berke sabır dilenircesine kendine has el hareketini yaparak iki elini de şakaklarına dayayarak transa geçti. Aha mal. Valla bu çocuğu anlamıyom ha. Yine başlıcak şimdi 3. dünyasına. Bunun bi dünyası var, Harry Potter, Narnialılar, Hobbitler ne kadar hayali kahraman varsa yaşıyo. Hayır olum diyom beni de al o dünyaya. 'Yooohh özeller girebilir" diyo. Hayır yani sanki Talk Show. Her hafta yeni bi üye katılıyomuş. Sırf meraktan açtım Narnia izledim, ben de bi hallendim. Bi anda başladım Aslaaeeğğnnn Aslaaaeeeğğnn diye. Son günlerde nerde kitapçı görsem kitap serisini sorup duruyom. Dün bulduğum seriyi kitapçının içinde havaya kaldırıp Narniaaaa İçiiiiinnnn diye anırarak çıkışa savaşa gidermiş gibi koşturmaya başladım. Evin her köşesinde 7 lordun kılıcı var. Bi çocuk gelse ya kasap zanneder ya da organ mafyasının yuvası. Enaaa, aha unuttum! Valla unuttum! Ben Aslan figürlü bir boks eldiveni gördüydüm onu alacaktım!

"Kızım, saçma cevaplar verme."

Ne saçması be? Bu herif de ayrı bi gerizekalı. Doğruları açıkca söylüyoruz, suçlu çıkıyoruz. Ne yani? Bi de biz suçluyuz la. Hadi git o zamanlardaki heriflere ellerine bi laptop ver, ne bileyim bi telefon ver atomu mu parçalarlar, yoksa Subway Surfers'de rekora mı koşarlar? Neyse neyse iyi oldu ha o zamanlar heriflerin elinde telefon olmaması. Düşünsene o zamandan gelme bi "hyr önce sn kpt, sni sewiorm, seqLm ytHeer.s.s" türü şeyler var. Ne bileyim kalkmış ilk tribi Havva Ademe atmış? Ooo, kesin o zamandan başlardı kadın katliamları! İlk batıl insanlarda av aletleri tak tak kadının kafasına geçerdi daha türemeden, soyumuz kururdu! Oooy, tüm dünya erkeklerin? No dostuum nooo!

BAYAN SIÇTIM AKILLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin