"Anam ölüyorum. Yardım edin bağaaaaaa!"
"Sus kız, napsak yaranamıyoruz sana"
Boğazıma takılan lokmayı zorla yuttuktan sonra sikici bakışlarımı anneme yönelttim.
"Asıl sen sus kadın. Sen şuna başımdan savmaya çalışıyorum demiyosun da. Doğruyu söyle, kardeş mi yapcanız? Baştan söylüyorum, ben bakmam"
"Aaa Salih bakar mısın iyice terbiyesizleşti bu."
"Ne var? Baba sen benden hiç mi ders almadın allasen? Ben bile aynada kendime bakınca lanet okuyorum."
Babam sırıtarak gazeteyi masaya bıraktı.
"İşte sen acemiliğime denk geldin kızım. Belki bu sefer bu düzgün çıkar umuduyla."
O sırada zil çalınca, kaşığımı masaya vurarak kapıya doğru ilerledim.
"Ne biçim aileye soktun beni allam? Naptım ben? Neydi günahım? Ben sevabında bi insanım yani. Tanıyon beni."
Kapıyı açınca Zehra bavulunu sürüyerek içeri girdi.
"Sen bu dediğine inanıyon mu cidden? Bendim dimi küçükken elinde makasla dolaşıp küççük çocukların saçlarını kesen?"
Zehra içeri girerken merdivenlere yöneliyordum.
"Ne güzel amk işte. Şimdi hepsi birer Rapunzel. Hızlı uzamalarını sağladım. Sen de çok kötümsersin."
"Hee tabi he."
"Ya neyse be. Ne zaman gidiyoz biz?"
"Bu akşam."
Gözlerim kaşlarıma doğru açılırken Zehraya ters bakışlarımı diktim. Ne demek lan bu akşam?! Ben alışveriş yapmadım. Aha gitti mis gibi çocuklar. Ben yaz aşkı diye tutuşurken götten bacaklı minyon tipli seksi kızlar götürecek bunları. Offff of. Allam sen beni hiç mi sevmiyon ya? Ne bu? Bi işimi de düzgün götür, bi yardım eli uzat şu kuluna ben de saçlarımı kescem.
"Lan ben daha alışveriş yapmadım!"
Zehra piç sımayl yaptı.
"Ben yaptım kenks ikimizin adına raad ol."
Allam az önceki dediğim şey için çok tövbe. Yani yazık değil mi benim ipeksi yumuşaklıkta Esra Erolun Blendax reklamına uygun dolgunlukta saçlarıma? Di mi ama? Asıl o zaman günah olurdu. Çok günah.
"Kızım ne bakıyon tavana lan? Deli sikmiş gibi."
"Amına koyim senin Zehra. Allahla iletişimimi kestin pis kafir."
"Pardon kardeşim tam bir iyilik meleği, sevgi pıtırcığı, zamane Polyannası olduğunu unutmuşum."
"Neyse, kırk yılın bi boku başarmışın aferin."
Zehra sağ eline göğsüne sertçe vurarak başını hafiften eğdi.
"Ayıpsın bacım."
"Şımarma lan."
Ben de kendi bavulumu çıkarıp yatağa attım ve yarı Zehranın aldıkları (kız benim zevkimi biliyo kenksler dağılın) yarı da benim eşyaları doldurmaya başladım.
Çilek kokulu şampuan ✓
Mp4 ✓
Şarj aleti ✓
Bikini ✓
Yastığım ✓
Güneş kremi ✓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN SIÇTIM AKILLI
HumorMerhaba. Adım Deniz. Üşengeç. Deli dolu. Başkalarına göre orjinal fikirleri olan, ama kendine göre pratik zeka ürünleri bulunan bir kızım. Lakabım, "sıçtım akıllı." Bunu ailem, hangi mantık çerçevesine sığdırarak bana takma ad olarak verdi bilemesem...