"Savaş mı istiyon? Kamooooon!"

23.2K 1.3K 268
                                    

Dişçi mi? Anam ben nefret ederim la dişçiden. O kadar ki diş perisine bile sövmüşlüğüm var benim. Bi altın uğruna vücudumdan bir parçayı veriyorum. Siz buna hediye demişiniz de, bildiğin katliam bu! Ayinlere kurban edilmiş gibi hissediyorum. Hem o diş perisi midir nedir, o gerizekalıyı da hiçbir zaman sevemedim ben. Gelmedi la hiç. Peri görcem ayağına hiç uyumazdım. Bok yoluna giderdi dişim. Tamam lafı uzatmıyorum. Korkuyorum yani, ne var? 

"Ya saçmalama yürüüü"

Zehra kolumdan tutup beni koltuktan kazımaya çalışırken kendimi iyice koltuğa gömdüm.

"Kescek beni. Gelinlik giydirip uçurumdan sallandırcak. Fantezi yapcak benlen. İstemiyom ben."

"Kızım alt tarafı dişini çektircen amk."

"Ih-ıhh vermicem. Benim değil mi vermiceem."

"Ben sana vermeden kalk şurdan sinir etme la beni!"

Aha, salağa bak. Sinirlendi. Hayır diş benim, kök benim. Sana noluyo?

Zil çalınca bu pes ederek kapıya yönelirken ben de 32 diş sırıtarak kendimi koltuğa attım. Tam televizyonu açacakken gözüme laptop takıldı. Lan ben bildiğin 1 haftadır dünyayla arama kırmızı çizgi çektim. Dur bakem, benim sınırlı sayıdaki amaçsız takipçilerim napıyo? Laptopu kucağıma çektim. Twitter'a girince gözüme direk Minenin gönderileri takıldı. Hayır, kız sıçsa yazıyo ya. Bana ne senin hayatından? Git bi kenarda sessizce ölümünü bekle di mi? Okulda da böylesin sen kızım, her bi şeyini elaleme anlatmaya bayılıyosun. Bi de bu salak gülerken anlatıyo. Çoğunlukla "Geçen gün-ahahahahhahshdhuhşw" türü işte. Tüm sınıf olarak bu anlatırken biz sadece gülümseyerek kellemizi sallıyoruz. Sınıfça acıyoruz lan biz bu kıza.

Ben de yabancı dil öğrencisiyim bu arada yanlış olmasın. En büyük hayalim, bi arabaya sahip olup kafama estiğinde anahtarlarımı kapıp yollara vurabilmek. O derece ki, hani böyle evde otlanırken bi anda "Ayy benim gidesim geldi" diyip siktirip gitmek. Aha bu yani. Küçükken de aynıydı. 

Neyse, DM'lere bakalım....

Emre;

Özledim la seni. Nerdesin ne zamandır? Buluşak mı lo? Özlemişindir sen benim İsmail YK türkülerimi :D

Heee, bi özledim bi özledim anlatamam. Beynimde çınlıyo böyle yokluğunda. Nöronsuz. Bu çocuk bana halleniyodu yani fark ediyodum bunu. 

O sırada kulağımı siken bi sesle dikkatimi o tarafa verdim. Lan lan lan?!! Berke?

"Teleloy loyy terazi lastik cimnastik oyy."

A-ha. Valla bu cırlak ses...Bu mide sikici, beyin bükücü türküler. Berke lan bu valla Berke.

Laptopu ışık hızıyla havaya atarak Berkeye doğru koşmaya başladım. Çocuk görüş alanıma girdi. Bi an şok geçirdi la ben bile burdan gördüm yani. Tabii, haklı. Ben de karşımdan saatte 45884897415241 kilometreyle bana doğru gelen bi kız görsem aynı durumda olurdum.

 "Enaaaa bacığğm. Ahey aheeeeey."

Bu da salak gibi bana koşmaya başlayınca kendimi frenlemeye çalıştım. Ben halıya sürünürken yere yapıştım. Bu da "Karga tulumbaaağğ" diyerek üstüme tabii.

Vee altta kalanın canı çıksın şenlikleri başlasın. O değil de şimdiden hazin sonumu, gazetelerde görebiliyorum. 

ŞOK ŞOK ŞOK.

NE ŞEHİTTİR NE GAZİ, BOK YOLUNA GİTTİ NİYAZİ.

İki yakın arkadaş birbirleriyle hasret gidermek amacıyla sarılmaya çalışırken bir katliama kurban gittiler. Olay yerinde can vermek üzere olan D.B. mikrofonumuza "Allah Berkenin belasını versin. Vasiyetimdir, sumo güreşçilerinin altına gömün o şeref engelliyi. Mezarıma da  Unfaithful yazın!  He bi de helva yapmayın, o ne öyle fakir işi gibi, gidin waffle alın. Hadi eşek cennetine inşallah." diyerek son nefesini de verdi. Olayın şokunu atlatamayan Z.S. "Oyy ben nerelere gideeeem, nedeeeeem" diyerek kendini sokaklara vurdu. Son olarak, olayın şanslı karakteri B.Ü. "Pişman değilim. Ama anılarını yaşatmak için herkes 1 dakikalığına HIMYM açsın ve izlesin. Duy sesimi Türkiye. Bu arada İsmail YK, düete var mısın goçum? Fanınım. Bak bi kuple okuyam; Dohsan atmış dohsan fücudum vaağr. Doya doya bitmeğğzzz....."

BAYAN SIÇTIM AKILLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin