"Sıpeydırmen olayım derken, belinden olmana gerek yoktu. Tam takım lazımsın."

18.7K 917 149
                                    

ÖNCELİKLE MULTIMEDIA'DA BU HİKAYE İÇİN HAZIRLANMIŞ BİR KAPAK VAR VE BUNUN İÇİN @sudeokte OKUYUCUMA ÇOK DERİNDEN TEŞEKKÜRLER ^^

ASLINDA BUGÜN YAZMAYACAKTIM AMA İÇİME SİNMEDİ. HİKAYENİN SONUNDA, ELEŞTİRİLERİNİZİ BEKLİYORUM ÇÜNKÜ BU BÖLÜMÜ PEK BEĞENMEDİM. TABLET ÜZERİNDEN YAZDIĞIM İÇİN ACELEYE GELDİ, KUSURA BAKMAYIN. EĞER OKUYACAK OKUYUCULARIM VARSA İYİ OKUMALAR! SİZİ BEKLETMEMEYE ÇALIŞTIM. 

"İmdaat!"

Gözlerimin tekini tak diye açıp etrafı inceledim. Biri S.O.S mu verdi bana mı öyle geldi?

"Deniiz, help miğ! Ölmek için çok gencim!"

Lan lan lan bu ses... Cehennemde olsam, zebaniye bi dk diyip yine bu sese giderim. Ak sakallı dede olsa, ne taraftandı diye sorarım. Bu genizden gelen ama hafif kızdan bozma ses? Lan bu Rüzgarın sesi! Noluyo lan. Acaba hırsız mı girdi bu öküzlerin evine? Aboo, valla sikerim. Hele kızsa... Ne diyom amk ben? Çocuk derisini canlı canlı kezzaba yatırıyorlarmış gibi can çekişiyo. Dur bi balkondan bakayım.

Bunların evine doğru baktığımda ışıklar yanmıyodu. Çok mu geç kaldım acaba? Ölmüş müdür? Eren de yoktu zaten, annesini ziyarete mi ne gidecekmiş. Eğer ölmüşse, hiç cesetlere bakamam arkadaşım. Giderim Berkeyi uyandırırım o gitsin, işi ne? Ben vurur kafayı uyurum. Ağlayacaksam da yarın ağlarım. Susun be! Gamsız falan değilim ben, psikolojik anlamazsınız. Karanlıkla ilgili.

"Deniz?" 

Aşağımdan bi ses geliyo. Töbüü. Hadi bismillah diyerek başımı hafif aşağı indirdiğimde Rüzgarı sarmaşıklara dolanmış halde buldum. Bir eli boşlukta savruluyordu. O değil de şu an, hani filmlerde uçurumun kenarından sakan biri olur falan, en çok Transformers da izliyoruz o tipleri. Tamam anladım.

Gözlerimi belerttim. "Napıyon sen orda? Neyin ekşını bu?"

Rüzgar gözlerini devirdi. "Romeoyu sevdiğini söylemiştin"

Kaşlarımı çattım ve dediklerini düşündüm. Enaaa, bu bu sabah zorla izlettiği Romeo & Juliet filminden bahsediyo da ne alak- Ha gerizekalı! Ha malak! Romeoya mı özendin şimdi. Allam yareppim ya. Sen akıl dağıtırken, bu şemsiyeyle mi dolaşıyodu anlamadım ki? Biz koltukta izlerken, ben Romeo'nun sadece sarmaşıklara nasıl tutunarak çıktığını merak ettiğimi söylemiştim bu enayi bunu romantizm olarak algılamış. Geber Rüzgar, almıcam seni içeri. Namıs önemli. Ama ağaçta sıkışmış kedi gibi bakıyo. Bakma öyle bakma.

"Tamam söyledim de, sen niye özendin be olum? Madem beceremeyecen niye Romeonun çakması olma çabalarına giriyon?"

Kaşlarını çattı ve sarmaşığa dolanmış bacağını kurtararak balkona çıkmayı bi şekilde başardı. Hep de böyle oluyor ha. Bu çocuğa ne zaman bi şeyi yapamazsın desem, beyninde 'sidik yarışı' alarmları mı çalıyor noluyorsa, tak tak yapıyor.

"Benim Romeodan ne eksiğim varmış?"

Herif ölmüş gitmiş bu hala bunu kıskanıyo. 

Sabah Julieti izlerken gözlerini kapatan bendim zaten gerizekalı.

Heh, hoş geldin iç ses. Biz de tam nerede kalmıştın diyorduk.

Yani evet, biraz kapatmış olabilirim ama bu çük beyinli de kızın gözünden çok memesine bakıyordu. Açık açık konuşalım. Ben de Leonardonun kaslarına bakmış olabilirim. Neyse konumuz bu değil.

"O en azından olimpiyat sporcusu gibi işinde gücünde başarılı. Senin neyine? Ölüp gitsen ben naparım, azcık düşün."

Gözlerini devirdi. "Odan 2. katta."

BAYAN SIÇTIM AKILLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin