"Aha gitti çocuk. Gitti. Transa geçti."
Bakışlarımı sesin geldiği yöne çevirdiğimde Rüzgar bana gülerek bakarken anında şok geçirdi. Ben daha anlayamadan arkama dayanarak karnıma baskıyla beni hafif eğdi. Bunu bu kadar anlattım ama siz buna Heimlich manevrası diyosunuz.
Evet gerizekalı! Tam sahillik görüntü bu! Lanat velet!
"Napıyon-öğğğ-Noluyo-öğ-amına-öğğğğğğ-koyim!"
"Ölme durrrr! Daha çok gençsin! Çıkar bakem!"
"Ne diyon-ağğ-gerizekalı!!"
Anında belimden kollarını çekince karşıma geçip yüzümü süzdü. Ya salak ya. Panda yutmuş gibi olan nefesimi geri eski haline çevirmeyi başardım. Tabii bu sırada doğurmak üzere olan karılar gibi bi hal almıştım. Gözlerim pörtlemiş ve ellerime düşmüş bile olabilirdi. O konuda Gumball ile yarışabilirdim.
"Boğazına bi şey takılmamış mıydı lan?"
Gözlerimi kıstım. "Hayır"
"Hee eyi o zaman hadi yürü yürü denize giriyok."
Kolumdan tutup çekmeye çalışırken bacaklarımı deve kuşu edasıyla kuma gömdüm.
Tabii siz ne yapmaya çalıştığımı anlamıyorsunuz ya da aranızdan ultra zeki arkadaşlarımız çoktan anladı. Ben şu an Didimde ve o iskelenin karşısındaydım. O anları bildiğin yaşadım lan. Hatta bi ara gerçek sanıp, kendime doğru ağır çekimde "Hağğyııırrr" diyerekten koşacaktım. Ama sonra, Zamana Karşı filminde olmadığımızı çakarak, eski anılarıma geri def ettim.
Rüzgar yüzüme biraz daha baktıktan sonra gülmeye başladı. Kızgın bakışlarımı ona çevirirken anında yumuşadım. Gamzeleri var ya la bunun! En sevdiğim erkek tipi. Bebek poposu suratlı gamzeli bir velet. Vuhuuuu. Yerim seni. Şu an ne kadar endişem varsa gitti. Yürü yürü denize gidek. Seni kıracağıma kendimi kellecilere vurdurturum! Valla yaparım!
Abartmış olabilirim. O zaman seni şu dakikalarda üzersem bir daha Percy Jackson okumak ve Barney izlemek nasip olmasın?
Bu ağır oldu knk.
Haklısın iç ses. Im.. Terli adamlarla bir gün boyunca saunada kalayım?
YUH. Olum nefret ederiz biz bundan.
Sus lan bi. O zaman Fineas ve Förb & Gumball posterlerimi yırtayım?
İyi hadi iyi. Bu idare eder.
Tenks tu yu iç ses.
Bacımsın.
Rüzgar susmuş bana yaklaşmış dikkatle bakıyordu.
"Deli olduğunu tahmin etmiştim de, niye boş boş etrafa bakıyosun?"
Ağzımı açmıştım ki arkadan Zehranın sesi geldi.
"Aaaa Deniz burası senin rezil olduğun yer değil mi lo? Ahahahahahaa. Kanka ben o günü nasıl kaçırdım lan"
Kızgın boğayla yarışan suratımı Zehraya çevirdim. Ereni de yanında getirmişti piç. Bakın bu gerizekalı hemen dökülür her şeyi. İşin kötüsü bilerek de yapmıyo. Çenesinin cıvataları gevşek bi arkadaş sadece.
"Ziro çeneni kapat yoksa Paranormal Activity izletip evde seni 2 saat karanlıkta bırakırım. Yaparım, bilirsin."
Zehra beni umursamadan hunharca gülmeye devam ediyordu. Sikerim ben bu kızı. Biliyorum la anlatacak. Bunla küçükken sıra arkadaşıydık. Okula aşıcılar gelecekti. Ben üç buçuk atarken altıma yapmıştım. Zehra mı? Aha işte bu sırada Zehra devreye girmişti. Aşıcılara beni gösterip, "Teyze Deniz aşı olmasın. O çişini yaptı altına. Dokunur mu? Olmasın onu yarın yapın. O hasta olmasın" demişti. Tamam biliyorum, gerizekalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAYAN SIÇTIM AKILLI
HumorMerhaba. Adım Deniz. Üşengeç. Deli dolu. Başkalarına göre orjinal fikirleri olan, ama kendine göre pratik zeka ürünleri bulunan bir kızım. Lakabım, "sıçtım akıllı." Bunu ailem, hangi mantık çerçevesine sığdırarak bana takma ad olarak verdi bilemesem...