MUTLAKA BU YAZIYI OKUYUN (YENİ BÖLÜM-YASAKLI/BAYAN SIÇTIM AKILLI)

7.2K 335 30
                                    

Aslında çok zor bir şey başarmaya çalışıyorum. Beynimin ne kadar karman çorman olduğunu tahmin bile edemezsiniz. Bayan Sıçtım Akıllı'ya yeni bölüm hazırlarken, diğer YASAKLI kitabımın geri kalan kısmını tamamlayarak yeni bölüm yazmak istedim ve yazdım da.

Fakat, üzücü ki, Bayan Sıçtım Akıllı'ya gelen ilginin %10'u bile YASAKLI'ya gelmiyor. Çoğunuz bakmadınız bile. İşte bunu rica ediyorum. Okuyun, lütfen. Okuyun, yorum yapın, eksiklerimi söyleyin, votelayın. 

Benim açımdan zor. Biri ciddi, diğeri eğlenceli bir kitap. İkisini aynı anda yürütmek. Kolay değil. Beni merak eden kişiler, hakkımda kısmını okumuşlar ise, bir şey yazdım. "İki farklı kişiliğim var. Biri olgun, diğeri rahat." diye. Şimdi, olgun tarafımı da görmek isteyenler lütfen o hikayeye baksın. Listenize eklerseniz çok memnun ve mutlu olurum.

YASAKLI YENİ BÖLÜM LİNKİ BURADA;

http://www.wattpad.com/71187586-yasakli-b%C3%B6l%C3%BCm-1-kabuk

(Buradan giremiyorsanız, profilime girip çalışmalarımdan da bulabilirsiniz.)

Bayan Sıçtım Akıllı'nın yeni bölümünü de hemen yazmaya çalışacağım ama siz de bana saygı gösterip emeklerime en azından göz atsanız? 

 

Sizi yemin ederim ki çok seviyorum, 2 ay olmasam bile yine yanımdaydınız. :)

BAYAN SIÇTIM AKILLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin