Shadow
Aurora dziwnie się zachowuje, no rozumiem że się cieszy że znowu jest z nami. Ale trzymałem ja za rękę a ona mnie, cały czas razem chodzimy, potem się przytulamy. No i jeszcze zasnęła na moich kolanach. Jestem pewien że ona coś do mnie czuje....................i może ja też?! O cholera, co się ze mną dzieje!? Czy istnieje Shadora?! Te pytanie dosłownie nie daje mi spać. Może starczy ją tylko zapytać?
Aurora
Tak.............. zdecydowanie dzisiaj dowiem się czy istnieje Shadora. Shadow zaprosił mnie do meh burgera, późno w nocy. Ciekawe o co mu chodzi? Może chcę mnie tylko zaprosić na mały włam do knajpy, albo chodzi o coś więcej. Z drugiej strony, czy to ważne? Zaprosił to trzeba przyjść a nie się zastanawiać, spotkanie już nie długo a ja ciągle nie gotowa, czym ja się stresuje bo przecież mogę iść tam w tym co mam. Co za różnica, to pewnie jednorazowe spotkanie i w sumie to nawet lepiej.
Shadow
Do wyjścia kilka godzin a ja nie wiem co jej powiem, przecież nie palę zaraz : "Cześć, co do mnie czujesz?" albo "Co robisz w piątek wieczorem?" No błagam, to nie w moim stylu. Co się ze mną dzieje?! Kiedy byliśmy blisko był nawet mi się to podobało a kiedy o niej myślę to od razu tak mi jakoś ciepło od środka........ O co chodzi? Na szczęście dobrze jest mieć przyjaciół, zadzwoniłem do Silver żeby powiedział mi, co się ze mną dzieje?
- Cześć Silver, masz chwilę?
- Jasne, o co chodzi?
- No bo........... wiem że ty masz dziewczynę i chciałbym zapytać czy wiesz co to znaczy gdy przy jakiejś dziewczynie robi się tak ciepło od środka?
- A co? Wkońcu jakaś ci się spodobała!? Znam ją?
- Tak, znasz. Ale wiesz co to znaczy czy nie?
- Tak, wiem. To znaczy że ona niedługo umrze - powiedział smutnym głosem
- Co!!!!????
- Nie no żart, po prostu zakochałeś się w niej
- No to pięknie
- A kto to?
- Nikt, nieważne
- Jesteśmy najlepszymi przyjaciółmi Shadow, możesz mi powiedzieć, nikomu nie powiem obiecuję
- Obiecaj na............... kolce!
- N-na kolce?!
- Tak, jak komu kolwiek powiesz to osobiście zetne ci wszystkie kolce
- Dobra, przysięgam na kolce, niech je stracę jak się złamie. To kto to?
- Em...................nie uwierzysz jak ci powiem
- Jak ty powiesz mi swój ta ja ci powiem swój
- Dobra, najpierw ty
- Ok, więc ja ......................wczoraj pocałowałem Blaze
- Nie żartuj
- Nie serio, ale teraz ty
- To jest ......................................... Aurora, dziś się z nią spotykam
Silver zaniemówił i Shadow się rozłączył.
Aurora
Dobrze że moja najlepsza przyjaciółka to Blaze, zadzwoniłam do niej.
- Hej Blaze, muszę chyba przyznać że miałaś rację
- W sprawie......
- Shadora
- Czyli to prawda?
- Nie wiem, okaże się już za kilka godzin
CZYTASZ
Przyjaciele aż do końca (Shadow x Aurora)
FanfictionAurora to mój OC, jest kuzynką Sonica, jeżeli chodzi o jej historię to wszystko jest w prologu. Aurora to niebiesko fioletowa jeżyca. Kiedy była mała jej najlepszym przyjacielem był Shadow lecz czy pomimo wielu lat rozłonki nadal będą się pamiętać...