Daff: Przygotowania! 💗 Wyłączam kom żebyście nie rozpraszały nas wasze komplementy 🤭♥️Tracey_davids, Draco_M, Vivi_M, Black_Queen, Red_Weasley, Ginn, Pomyluna, He!!boy, Miona, NevillOfPlants, Davids_A, Cho_Chang, Evans_Lea,Lav_flowerss,Teo_Nott... 43k like
Wyłączono możliwość komentowania.
----------- Wizyta u McGonagall -------------
Draco i Hermiona dzień przed balem szli do McGonagall która miała uzgodnić który pomysł jest lepszy. Oczywiście nie wiedziała, że ma rozstrzygnąć zakład. Prefekci usiedli na przeciw dyrektorki.
-Pani Profesor mamy prośbę-odezwała się gryfonka- czy może pani zdecydować który pomysł na motyw balu jest lepszy- zapytała.
-Ponieważ nie możemy dojść do kompromisu- dodał Draco.
-Oczywiście, więc słucham- powiedziała McGonagall.
-Więc ja uważam, że dobrym pomysłem był by bal wspomnień. Tylko, że wspomnień z balu bożonarodzeniowego, każdy przyszedł by z dawnym partnerem, oraz ubralibyśmy sale identycznie, ten sam zespół itd- zakończyła Hermiona.
-Yhmm dobrze, a teraz Pan panie Malfoy.
-Dobrze więc ja uważam, że zajebisty...znaczy wspaniałym- poprawił się- pomysłem byłby motyw Gali czy czerwonego dywanu. Uważam, że jest to jedyny moment w naszym życiu gdzie będziemy mogli się tak ubrać czy poczuć się jak na prawdziwej gali. Sala wyglądała by jak jakiś bogaty dwór, można byłoby ozdobić błonia- zakończył chłopak.
McGonagall chwilę myślała.
-Więc uważam, że lepszy jest pomysł Pana Malfoy'a- uśmiechnęła się lekko- Hermiono twój pomysł jest dobry, ale trudno wykonalny, a dodatkowo ma być to szczęśliwy bal, a wielu partnerów zginęło w wojnie, więc uważam, że pomysł Draco byłby lepszy i moglibyście poczuć się wszyscy jak królowie i królowe- zakończyła dyrektora.
-Dobrze dziękujemy- odpowiedziała lekko zdenerwowana Hermiona.
Wyszli z gabinetu. Draco zatrzymał dziewczynę. Przybliżył się do niej i szepnął.
-Wygrałem więc teraz musisz coś dla mnie zrobić- szeptał uśmiechnięty.
-No co mam zrobić? - zapytała drżącym głosem.
-Jeszcze nie wiem Hermiono, ale może niedługo się przekonamy-zakończył przystojny ślizgon.
Hermiona przestraszona wizją jego pomysłów wróciła do siebie. Spędziła trochę czasu z Teo. Naprawdę, musiałaś wybrać pomysł Draco pytała siebie dziewczyna. Gdyby to ona wygrała poprosiła by go o szczerą rozmowę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
HayyRozdział + mały bonus 💕
Podoba się?
Zapraszam was na mój profil bo znajdziecie tam coś nowego 🤫
⚡⚡⚡
CZYTASZ
𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 • 𝑯𝑷
Fanfiction°Instagram z serii Harrego Pottera° notka po prawie 4 latach! nie odpowiadam za fale cringu, ale nie mam serca usunąć, więc miłego tracenia komórek haha <33 !Na wstępie zaznaczam, że pojawi się tu Dramione