Black_Queen: Teraz dopiero zacznie się dorosłe życie...
♥️ MilliBulstrode, Daff, Draco_M, Vivi_M, Black_Queen, Red_Weasley, Ginn, Miona, NevillOfPlants, Davids_A,
Evans_Lea,Lav_flowerss,Teo_Nott... 83k likeWyłączono możliwość komentowania.
<TEST>
Pansy była koszmarnie zestresowana. Już od paru dni podejrzewała, że może być w ciąży. Od dwóch tygodni miała poranne mdłości i była czulsza na zapachy. Dodatkowo ich ostatni raz był pierwszym po tabletkach. Mogły okazać się nie skuteczne.
Anthony to mężczyzna jej życia. Kochała go, chciała mieć z nim dzieci, ale nie teraz. Dopiero skończyła szkołe. Chciała rozwijać się w zawodzie makijażystki.
Do pokoju wszedł jej chłopak.
- Masz?- zapytała, Davids przed chwilą był w Londynie po test ciążowy. Niestety takich rzeczy nie dało się kupić w Hogsmade więc chłopak aportował się do Londynu, kupił potrzebą rzecz i szybko wrócił.
-Tak mam- usiadł koło niej wyjmując test z kieszeni- kochanie posłuchaj, nawet jeśli test wyjdzie pozytywny to i tak będę z tobą, rozumiesz- dziewczyna pokiwała głową- damy sobie radę, wychowamy tego maluszka i będziemy najlepszymi rodzicami, zamieszkamy razem, jak będę wracał z pracy będę bawił się z naszym dzidziuśem - pogładził jej brzuch, dziewczyna się rozkleiła- kocham cie, niezależnie od wyniku, a jeśli będzie negatywny to poczekamy parę lat i wtedy postaramy się o maluszka- zakończył, obydwoje płakali, chłopak starł łzy z policzka ukochanej- będzie dobrze- pocałował ją w czoło.
-Wiem, kocham cie, Ant- powiedziała.
Pansy wzięła test i poszła do łazienki. Teraz już się niczego nie bała. Wiedziała, że Ant zajmie się nią i dzieckiem. Pogładziła się po brzuchu.
Zrobiła test, zakryła go i wyszła z łazienki. Chłopak siedział na łóżku wpatrując się w niedawno zamknięte drzwi łazienki.
-I jak?- zapytał.
Pansy spojrzała na test. Dwie kreski. Łzy ponownie stanęły jej w oczach.
-Będziemy rodzicami- powiedziała, jej głos się łamał.
Chłopak podbiegł do dziewczyny i ją przytulił. Potem kucnął i pocałował jej brzuch. Ta cicho się zaśmiała.
-Kocham was- powiedział płacząc.
Pansy kucnęła obok niego i go pocałowała. Była szczęśliwa. Bardzo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hayy 🤰
Będzie dzidzi 💗🥺
Podoba się?
Kocham ich mocno 💗
⚡⚡⚡
CZYTASZ
𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 • 𝑯𝑷
Fanfiction°Instagram z serii Harrego Pottera° notka po prawie 4 latach! nie odpowiadam za fale cringu, ale nie mam serca usunąć, więc miłego tracenia komórek haha <33 !Na wstępie zaznaczam, że pojawi się tu Dramione