Teodor

4.7K 101 69
                                    

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Teo_Nott: Wakacje z narzeczoną 💕

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Teo_Nott: Wakacje z narzeczoną 💕

♥️MilliBulstrode, Tracey_davids, Daff, Black_Queen, Red_Weasley, Ginn, Miona, NevillOfPlants, Davids_A,
Evans_Lea,Lav_flowerss,Teo_Nott... 107k like




Wyłączono możliwość komentowania.



DM

Hermiona I Vivi


Vivi_M:

Hej Miona

Miałaś mieć staż?

A jesteś na wakacjach

Co się z tobą dzieje 🥺



Miona:

No ale plany się zmieniły

Odwołali mi staż

I Teo zaproponował wakacje

Spokojnie nic się nie dzieje 😊



Vivi_M:

No nie wiem

Martwię się

Musimy się spotkać

Jak wrócisz

Chce pogadać o jabłku

Miona:

Aaa okej...

Dam ci znać kiedy wracamy

♥️

Vivi_M:

Mam nadzieję, że jak najszybciej



Miona:

Ja też

Tęsknię 💕



Vivi_M:

Kocham cie Miona

Buziaki

Pisz czasem



Miona:

Będę 😊



^^^^^^^^^^^^^^^^
Jabłko= Draco, to tajny kod dziewczyny

^^^^^^^^^^^^^^^^




                      Wyjaśnienie

Hermiona siedziała przed wynajętym domkiem. Teo zabrał ja na ,,wakacje".
Tak chciała wrócić do domu. Tak chciała być znów z Draco. Ale nie mogła, musiała go chronić. Już woli męczyć się z Nottem niż narazić Draco na niebezpieczeństwo. Nagle chłopak złapał ją za ramię. Ta poczuła obrzydzenie.

-O co chodzi?- zapytała.

-Vi do ciebie napisała- wzruszył ramionami- pyta się o staż-rzekł Teodor.

-Muszę odpisać-chciała sięgnąć po telefon który trzymał w ręce.

-Oj nie nie, wyjechaliśmy po to żebyś nie miała z nimi kontaktu- założył jej włosy za ucho- bo mogłabyś powiedzieć słowo za dużo.

-Ojj Teo, nie jesteś dobry w planowaniu- westchnęła- pomyśl co zrobią jeżeli nie będą mnie w ogóle widzieć- wstała- zaczną się martwić, bo nie odpisuje, nie wstawiam zdjęć, nie udzielam się nigdzie, tak jakbym zniknęła. Daj mi odpisać Vivi. Rozwieje jej wątpliwość.

-Niech Ci będzie- dał jej telefon- ale ja widzę wszystko co piszesz- przybliżył się do niej- dla bezpieczeństwa kochanie.


Dziewczyna zabrała telefon i odpisała przyjaciółce. Po chwili była ślizgonka napisała ważna wiadomość. Chcę pogadać o jabłku. Vi wiedziała co robi wiedziała, że Teo może widzieć ich rozmowę. Zaczęła się martwić. Cholera, a co jak coś mu się stało. Muszą wracać.

-Już? Oddaj telefon skarbie- wyciągnął rękę.

Dziewczyna podała mu urządzenie.

-Boli mnie głowa, idę spać- poszła w stronę domu- musimy wrócić za dwa dni inaczej się domyślą, uwierz mi wymyślam połowę planów, żeby przetrwać wojnę. W tym temacie nigdy się nie mylę- puściła oczko- dobranoc.

I odeszła. Ruszyła do ich sypialni i położyła się na łóżku. Jednak nie poszła spać. Leżała i myślała o Draco. To nie pozwoli jej zwariować.







~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hayy 🌟

Podoba się?

Taka sytuacją 🤭

Chce wam podziękować za tak dużą aktywność! Jestem zaskoczona ile jest komentarz 😲 Aż chce się pisać 🤭


⚡⚡⚡

 𝑰𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 • 𝑯𝑷Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz