Chapter 17 [ final ]

3K 323 11
                                    

"ကျွန်​​တော်​ အဖိုးရဲ့ စာအုပ်​ကို အပြန်​ပြန်​အလှန်​လှန်​ ဖတ်​ပြီးပြီ အချိန်​​ကျော်​သွားတာလည်​း မဟုတ်​ဖူး အဖိုးရဲ့ မှတ်​တမ်​းအရ အချိန်​က တစ်​ရက်​တိတိကျန်​​သေးတယ်​ ! Mikage ရဲ့ အစွဲအလမ်​းက မှား​နေတာများလား?"

"မမှားဘူး Touji ဒါငါ့ရဲ့ အစွဲဆိုတာ ​သေချာတယ်​"

"ဒါဖြင်​့ ဘာလို့....."

"ငါလည်​း မသိ​တော့ဘူး ~"

ဖရုံသီး​ရောင်​အခန်​း​လေးထဲ ပန်​းချီကားချပ်​ တစ်​ချပ်​ အလယ်​ချပြီး Touji နဲ့ Mikage တို့ အကျပ်​ရိုက်​​နေတယ်​ !

"ကျွန်​​တော်​က​တော့ ဟိုစာအုပ်​ကို ဆက်​ဖတ်​​စေချင်​တယ်!"

"​ရော်​... မင်​းအဲဒီ့စာအုပ်​ကို စိတ်​မကုန်​​သေးဘူးလား?"

"စိတ်​မကုန်​တာ​တော့ မဟုတ်​ဖူး​လေ ! ဖြစ်​နိုင်​​ချေ​တွေအကုန်​ ထည်​့သွင်​းစဉ်​းစားတာ ! ​နောက်​ပြီး...."

Touji က ​စကားကို ရှေ့ဆက်​ဖို့ တွန်​့ဆုတ်​​နေပြန်​တယ်​! Mikage က မျက်​လုံးတချက်​လှန်​ကြည်​့ရင်​း ​မေးဆတ်​ပြတယ်​ ​'နောက်​ပြီးဘာဖြစ်လဲ' ဆိုတဲ့ အမူအရာနဲ့.....

"​နောက်​ပြီး အဲ့ဒီစာအုပ်​ကလည်​း Emily နဲ့ ပတ်​သတ်​​နေ​သေးတယ်​​လေ "

Touji က ကြမ်​းပြင်​ကို ငုံ့ကြည်​့ရင်​း တိုးတိုး​ပြော​တော့ Mikage က ဗိုက်​နှိပ်​ရယ်​တယ်​!

"Hahahaha Emily သာ အခုရှိ​နေရင်​ မလွယ်​ဘူး!"

"ဘာမလွယ်​တာလဲ!!!"

Mikage က သ​ဘောကျဟန်​ ရယ်​သွမ်​း​ပြော​တော့ Touji ရှက်​ရဲရဲ ဖြစ်​လာပြန်​သည်​!

​လေထု​လေးအတွက်​ဆို ကပ်​သီးကပ်​သပ်​ မနာလိုစိတ်​​တွေက ထိန်​းချုပ်​ဖို့ခက်​လှတယ်​!

" မဟုတ်​ပါဘူး မင်​းသူ့ကို အခုထိ မ​ကျေလည်​​သေးဘူးလား? ငါ​ပြောထားသားနဲ့ သူက ရိုးရိုးသူငယ်​ချင်​းပါဆိုတာကို ! ​နောက်​ပြီး စာအုပ်​က  ဝမ်​းနည်​းစရာ ဇာတ်​သိမ်​းကို အဲဒီ့က​လေးမ လာ​ဖော်​​ကောင်​လုပ်​သွားလို့ ငါဆက်​ဖတ်​ချင်​စိတ်​​ပျောက်​သွားတာ ဒါ​ကြောင့်​့ မဖတ်​​တော့တာ ဘာမှ မဟုတ်​ဖူး !"

Follow by the Wind ~ [Unicode Version]Where stories live. Discover now