Halloween Special

2K 274 9
                                    

Hello~
Happy Halloween......

Follow by the wind အတွက် ပထမဆုံး special ပါ.....
Touji နဲ့ Mikage ကို ချစ်ကြတဲ့ reader အားလုံး Halloween night မှာ သူတို့ရဲ့ အခြေအနေလေးကို ကျွန်တော်နဲ့အတူ တိတ်တဆိတ်ချောင်းကြည့်ရအောင် 😝😝😂

အခု ဒီအပိုင်းမှာ 18+ အခန်းလေးတွေပါတဲ့အတွက် အသက်မပြည့်သေးသော ကလေးတို့ ရှူး !!! တိုးတိုး 😝

ပြည့်ပြီးတဲ့သူတွေလည်း............ ရှူး!!!! တိုးတိုး နော် ~

🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
😝😂

"Garrrrrrrrr ဒရက်ကူလာကြီးလာပြီကွ!!!!!!!"

"Hahahahahaha မကြောက်ဖူးကွ!!!! ဒီကလည်း zombie!!"

"ဟိတ် ! ! တိတ်ကြစမ်း နင်တို့အကုန်လုံးကို ပြုစားပစ်လိုက်မယ်!!"

စုန်းဦးထုတ်ချွန်နဲ့ ဝတ်ရုံ အမည်းရှည်ကို ခြုံထားတဲ့ အသံကျယ်ကျယ်နဲ့ ကလေးမလေးက အော်လိုက်ရာ ပြေးလွှားဆော့နေတဲ့ ကောင်လေးတွေရပ်သွားတယ်!

"Hahahahahahhaha"

နောက်ဆုံးတော့ အားလုံး ပြိုင်တူရယ်မောလိုက်ကြသည်! ပြီးတော့ ဝိဉာဉ်စာ သွားတောင်းကြမယ်ဟေ့ လို့ တညီတညွတ်ထဲ အော်ပြီး ပြေးသွားကြတယ်!

ဒီနေ့ Halloween နေ့.....

နေရာတိုင်းမှာ Halloween အပြင်အဆင်တွေနဲ့ ပါတီတွေအတွက် စည်ကားနေတာကို Touji မြင်ရတယ်! စျေးလမ်းတလျှောက် ဆိုင်တွေမှာ တခန်းတနား အလှဆင်ထားတဲ့ ဗရုံသီးမီးပုံးတွေ ၊ မှန်ပြတင်းမှာ ကပ်ထားတဲ့ လင်းနို့ပုံ စတစ်ကာတွေ ၊ ဆိုင်အပြင် အမိုးစွန်းက တွဲလောင်းကျနေတဲ့ လင်းနို့ကောင်ပုံတွေ ၊ အပြင်အဆင်တခုသဖွယ် ထောင်ထားတဲ့ ခေါင်းတလားတွေ နဲ့ အားလုံးက Halloween အတွက် တက်ကြွလို့ !

ကလေးတွေကတော့ သရဲတစ္ဆေလို ဝတ်ဆင်ပြီး ခြင်းတောင်းလေးတွေနဲ့ အိမ်တွေမှာ ဝိဉာဉ်စာလိုက်တောင်းဖို့ပြင်နေကြတယ်!

Touji တယောက် စျေးထဲ ပတ်ရင်း လိုအပ်တာတွေ ဝယ်အပြီး သကြားလုံးဆိုင်ရှေ့အရောက် ကလေးတွေအတွက် သကြားလုံးဝယ်ဖို့ စိတ်ကူးမိသည်!

အခုဆိုရင် Touji က ဒီမြို့လေးမှာ နေသားကျနေပြီဖြစ်ပြီး မြို့ကသူတွေနဲ့လည်း ခင်မင်နေပြီဖြစ်တယ်! အစပိုင်းမှာ ထူးဆန်းတဲ့ အိမ်ကို တစ်ယောက်ထဲ ရောက်လာပြီး နေတဲ့ Touji ကို လူထူးဆန်းအဖြစ်သတ်မှတ်ကြပေမယ့် အခုတော့ Mikage ရှိတဲ့ အိမ်လေးကို ကလေးတွေလည်း မကြောက်ကြတော့ပါ!

Follow by the Wind ~ [Unicode Version]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora