1

4.2K 262 229
                                    

*Reinhenbach Fall sonrasından devam etmektedir.
Mary hikayede olmayacak, John Londra'dan gitmeyip 221B Baker Street'te kalıyor.


John ne hissedeceğini bilmiyordu. Sherlock'u yerde kanlar içinde gördüğünde acı hissetmişti, sonrasında hüzün. Cenazede ağlamıştı, öyle çok ağlamıştı ki Molly 'sakinleştirici iğne' bile teklif etmişti. Tabiki kabul etmedi, etse ne olurdu ki zaten? Birkaç saatlik rahatlama sonunda yine her şey aynı bokluğuna dönecekti.

John Sherlock'u her bir hücresiyle özlüyordu. Çıkardığı gürültüleri, saçma deneyleri, buzdolabındaki insan parçalarını görüp ona kızmayı dahi. Onun zekasına her daim hayran kalışını özlüyordu, tekrar ve tekrar. Aylar geçse dahi bu hiç değişmiyordu.

Greg sık sık ziyarete geliyordu, Molly'de. Bir noktada Greg John'a Sherlock'un yerini almasını bile önermişti. Hep onunlaydın, düşünme şeklini biliyorsun ve sende yeterince zekisin; yardım edebileceğine eminim diyerek. Kibarca reddetmişti arkadaşını. Çünkü asla Sherlock gibi iyi olamayacağını biliyordu, ayrıca dünyada tek bir danışman dedektif vardı. O da kesinlikle Sherlock Holmes'tü, öyle de kalacaktı.

Tam 10 ay sonra (artık John eskisi kadar sık ağlamıyor, hüzünlü yüz ifadesiyle dolaşmıyordu) Sarah bir çeşit site linki göndererek benzer durumlar yaşamış insanların anonim olarak konuştuğunu yazdı. Rahatça içini dökmen için güzel bir fırsat, diye eklemişti.

John linke tıkladığında daha çok randevu sitesine benzetse de, kayıt yapmaktan ne zarar gelirdi ki? Anonim olmak için resim yada detaylı bilgi girmezdi.

Kullanıcı adını JHamish yaptı, zaten ikinci ismini kimse bilmediği için sorun olmazdı. Bilseler dahi yakın çevresinde bu sitede takılacak fazla kişi olacağını sanmıyordu.

İlgilendikleri kısmına geldiğinde bir an düşündü, 'kızlar' seçerek durumu uzatmayabilirdi ama zaten kimse John olduğunu bilmiyordu ve erkeklerle sohbet etmekten daha keyif alıyordu (sadece arkadaş olarak elbette)
O yüzden 'kızlar ve erkekler' seçeneğini işaretledi.

Yaşadığı yer: Londra

Diğer bilgileri es geçti, kendisi hakkında iki sayfayı dolduracak kadar sevmiyordu hayatı. Profili onaylandıktan sadece 10 dakika sonra bir mesaj bildirimi geldi.

intheclouds, 9.12 pm

Hey, Hamish! Blowjob tekliflerine açık mısın?

John şimdiden yaptığı tercihi sorgulamaya başlamıştı.

learn to kiss //johnlock ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin