23

2.1K 189 239
                                    


"Fiziksellik şimdiye kadar hayatımda yoktu," dedi Sherlock ertesi sabah. "Şimdiden sonra olmasa da olur."

"Güzel," John dedektifi geçiştirdi, ilk kez bir konuda böylesine kendine güvenli duruyordu. "O halde hiç öpüşme ya da ilerisi olmaz, eski halimizde devam ederiz. Benim içinde sorun olmaz."

Sherlock yeni başladığı araştırmaya geri döndü, renklerin insan zihninde oluşturduğu tepkileri inceliyordu. Biraz daha ilerlediğinde denekler bulması gerekecekti ama evsizler ağından ayarlayabilirdi.

Dedektif kendini yaptığı işte kaybettiği bir aralık John işe gittiğinde hemen telefonunu alıp Lestrade'a mesaj attı.

Yardıma ihtiyacım var, daha doğrusu soruları cevaplayacak bir arkadaşa.

Bekliyorum

SH

2 saat sonra Lestrade 221B'ye gelmiş, beklenti içinde dedektife bakıyordu.

"Ne soracaksan sorsan iyi olur, çok vaktim yok."

"Bu karmaşık," diye başladı Sherlock. "Sana ne kadarını anlatmalı ya da hangi kısmı sormalıyım kararsızım."

"Beni çağırırken hangi kısmı düşündüysen ordan başla,"

"Sana aşık olsam ve bunu senden gizlesem ama sen anlasan, devamında da bir yakınlık olsa? Yani fazla yakınlık değil fakat önemli bir ilerleme var yinede, sonrasında sen bana kızsan-"

"Lütfen 'sen' demeyi kese misin, ikimizde John'la ikinizden bahsettiğini biliyoruz."

Sherlock şaşkınlıkla Gavin'e baktı, arkadaşı beklediğinden zeki olabilirdi. "Tamam," diye kabullendi. "İkimiz ama buna ondan söz etme, ilginç şekilde telaşlanıp kendi içine çekiliyor. Hazır olduğunda o söylesin sana"

"Sorun değil, aranızdaki saçma çekime yıllardır şahit oluyorum zaten. Ağzımı kapalı tutabilirim, şimdi doğru düzgün anlatta yardımcı olabilecek miyim görelim."

"Geçen haftalarda tavırlarına bakarak bana aşık olduğunu anladım ama o 'gay değilim' savunmasıyla kaçtı, sevgili yaptı ve benden uzaklaşmaya çalıştı. Sinir bozucu olduğum için sık sık gündeme getirip onunla uğraştım, çıkarımlar eşliğinde ve bir gün öpüştük. Aslında ben sadece durdum ve o beni öptü denebilir, bu konuda oldukça acemiyim. Sonra ondan gizlediğim başka bir şeyi öğrenip sinirlendi, yine öpüştük ve sonuç şu cümle: 'beni yatağa atmak için zekice cümlelerden daha fazlası gerekecek Sherlock' "

"Son kısmı duymamış olmayı dilerdim," dedi Lestrade yüzündeki hoşnutsuz ifadeyle. "Zihnimde canlandı sen söylerken ve bu görüntüden kurtulabileceğimi sanmıyorum."

"Şakayı bırakıp olaya döner misin Gavin? Ne yapacağımı bilmiyorum ve bu rahatsız edici, ne yapacağımı bilmemeye alışkın değilim."

"Bende ismimin daima yanlış söylenmesine alışkın değilim," Lestrade masadaki kitabı dedektife doğru attı. "Greg, ismim Greg. Böyle basit ve sıradan bir bilgiyi neden beyninden silip durasın ki?"

"Üzgünüm," Sherlock son zamanlarda ne çok özür dinliyordu. Annesi duysa gururlanır ve  sen gerçek bir İngiliz beyefendisisin  derdi.

learn to kiss //johnlock ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin