TANITIM

2.4K 88 60
                                    

Onlar, -kader yada tesadüftür bilinmez- geçmişlerini bilmeden, geleceklerini bilmeden aynı Otobüs'e binerler. Gelecekleri şekillenirken, geçmişlerini öğrenirler. Âdeta bir yapboz'un parçaları gibi tamamlar geçmiş onların hayatlarını...

Kimse geleceği göremez. İleride ne olucağı bilinmez, doğru yada yanlış yolda devam ederler. Belki bir parça içlerinde kalmıştır "Umut" , belkide yanın da biraz da "Hüzün" . Karanlık bir gece'nin getirdiğini kimse bilemez. Onlar da İstanbul'u karış karış dolaşmış bir Otobüs'ün ne getireceğini bilememişti.

Onları bir araya getiren belki de geçmişleriydi. Peki ya gelecek?..

Geçmişte yaşananlar birer birer ortaya çıkarken, gerçek gün yüzüne erişirken, sizce de gerçeğin başka planları yokmudur? Herşey açığa çıktığında; dağlar dağlar üstün de, Dünya Güneş ekseninde mi kalır?..

Kış günü yarı gerçek yarı hayal ürünü olan bu hikaye'ye göz gezdirmek istermisiniz?.. Onlar için sıradan olan bu hayata siz de dahil olmak, bu hikayedeki en iyi kadro da -Okuyucu olarak- yer almak istermisiniz?..

Hayatımızdaki bazı insanlar, bir nevi Satranç oynarken zafer için feda edilen piyonlardır. Onlar da bazı insanların hayatlarında ki, bir nevi Satranç oynarken, zafer için feda edilen piyonlardı. Başkalarını zafer'e götürürken kendilerini feda ediyor, başkalarına üstünlük kazandırıyorlardı.

Kış günü Naneli Sakız ile bir Otobüste başlayan bu hikayeye siz de hazırmısınız?

21 yaşın da, turuncu saçlı, genç bir Hukuk Fakültesi öğrencisi...

23 yaşın da, kader'e yenik düşmüş bir Edebiyat öğrencisi...

Ve bir Otobüste başlayan "Naneli Sakız" hikayesi...

Yorgun bir genç...

Hasta, genç bir kız...

Birleşmiş bir kader...

Evlatlık bir çocuk...

Yetimhanede büyüyen bir kız...

İftira ile boş'a geçen koca bir 3 yıl...

Aydeniz Bulut ve Gökdeniz Arslan...

Naneli Sakız ile başlayan bir "Umut" hikayesi...

Sema Yazıcı'nın kaleminden yeni bir Hayat hikayesi...

...Naneli_Sakız...

Yakında sizlerle...♥

Kaydır ve oku.♥

...NANELİ_SAKIZ...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin