▪Bölüm 3||Böke▪

953 50 1
                                    


Gelen yeni mesaj dengemi o kadar bozmuştu ki ellerimin titremesine engel olamıyordum.

"Allah kahretmesin." Çukurdan çıkıp arabayı kenara çektim.

Hala ne istiyordu benden? Koca bir geçmiş vermiştim elime hala ne istiyordu?

Kafamı direksiyona yasladım düşüncelerim beni delirtiyordu Böke beni delirtiyordu.

"İnşallah ol sende böyle." Panikle kafamı kaldırdım bu şarkı?

Nereden geliyordu bu ses?

Sağda ki kafeden geldiğinde arabadan indim çalmaması gerekiyordu susmalıydı.

Kafeye girdim. "Değiştirin lan şu müziği." Garson kaşlarını çatıp bana baktı.

"Abla niye susturalım çalan müziği?" Gözlerimi devirip elimi belime attım.

Silah olmazdı kullanamazdım.

"Sustur dedim oğlum." Adam aynı benim gibi gözlerini devirdi.

"Abla deli misin nesin çık dışarı ya."Kendime hakim olamayıp silahımı çıkaracakken bir el durdurdu beni.

"Kıs." Adam başını salladı ve içeriye gitti.

Bu sesi tanımıştım o gelmişti.

Arık Böke Erdenet.

"Böke?" Arkama döndüm ve biraz geriye çekildim.

"Arın'ım." Sesinde ki hoş tını kulağımı delip geçti büyük elleri yüzüme değecekken geri çekildim izin veremezdim.

Kolundan tutup dışarıya çıkardım.

"Niye geldin?" Gözlerinde ki pırıltı kırılıp yerini hayal kırıklığına bıraktı kalbi kırılmıştı tıpkı benim gibi.

"Sana geldim." Alayla güldüm şimdi mi gelmiştim aklına? Yıllar geçmişti mevsimler değişmişti sonunda silebilmişken geçmişi yeniden aklıma düşmeye ne hakkı vardı?

"Geldiğin gibi git git gitmen gerek." Bu sefer alaylı gülümsemeyi taşıyan oydu.

"Gitmek senin işin Arın." Gerçekten haklı olduğunu mu düşünüyordu? Neden gittiğimi biliyordu.

"Yapma Böke yapma neden gittiğimi en iyi sen biliyorsun gideceğimide biliyordun." Lanet olsun! Gözyaşlarıma hakim olamıyordum. "Kal desen kalırdım gitmezdim benimle gelsen ses etmezdim kalbimde taşıdığım gibi yanımda da taşırdım seni."

Konuşmak için yeltendiğinde durdurdum. "Hayır ben konuşacağım sen dinleyeceksin." Sustu. "Bekledim kal demedin bana neden demedin?" Çok canım yanıyordu göz yaşlarım arttı.

"Arın." Bu sefer ellerinin yüzüme değmesine izin verdim. "Gözlerini gördüm gitmek istiyorlardı." Bu bir cevap değildi.

"Yapma sana sırılsıklam aşık olduğumu biliyordun sen ne dersen yapardım ben." Onun için katil olmuştum ben ilk cinayetimi o ölmesin diye işlemiştim.

"Ne sanıyorsun ya?" Sesi birden yükseldi. "Ben yas tutmadım mı arkandan?" Sesi çok gergindi. "Çok ağladım arkandan günlerce aylarca yıllarca."

"Bök-" Bu sefer beni susturan oydu. "Giden sendin Arın ben geride kaldım senin yokluğunla başbaşaydım."

"Bırakmak istemedim seni aradım açmadın vazgeçtin sandım." Tişörtünü kaldırdı ve bir yara izi gösterdi.

"O gece canıma kıymaya kalktım ben vurdum kendimi." Gözlerimi şaşkınlıkla açtım. "Sen yoksun diye haklısın yanında değildim ama yanımda değildin be Arın."

Kollarımı boynuna doladım elleri anında belimi sararken hıçkırıklarım artmıştı bir eli saçlarımı sevdi.

İşte o an fark ettim.

Ne kadar özlediğimi ne kadar sevdiğimi.

"Seni çok özledim Böke."

"Seni çok özledim Arın."

Geçmişim GeleceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin