·Bölüm 14||Ani Ölüm·

530 28 0
                                    

Akın'ın sözlerinde haklıydı ben hiçbir zaman Böke'yi öldüremezdim belki ama acı çektirebilirdim.

Akın kolumdan çekiştire çekiştire eve götürdü beni.Kapıda ki Salim suçluluk psikolojisinde olduğu gözlerinden okunuyordu.

İçeri girdiğimizde babam iyice delirmişti Akın'ın ise beni ele vermemek için bir sebebi yoktu
"Hayırdır Arın sen yukarıda değil miyidin?"

"Yukarıdaydım baba."

"Yukarıdaydın." Akın'ın sesi imalıydı aman çokta umrumdaydı.

"Baba benim ev hapsim ne zaman biticek."

"Doğru soru bitecek mi olmalıydı Arın."

Bir of çekerek "Bitecek mi?"

"Bitmemeli bence." Akın'ın intikamıydı bu da.

"Neyse bunu sonra konuşuruz şimdi daha önemli bir konumuz var."

"...Karaca'ya hiçbirşey söylemeyin.Arın peşimize takılacak büyük ihtimalle birde o tehlikeye girmesin.Böke'nin nefesi kesilmeden biz nefes almayacağız." Yamaç amcam sert konuşmuştu bense bu sefer intikamımı almaya kararlıydım.

Amcamın konuşmasının ardından gitmişlerdi bende telefonumu almıştım.Karaca evde yoktu onunla dertleşmek iyi gelirdi.
Gönderen:Arın
Gönderilen:Karaca
Neredesin sana ihtiyacım var.

Gönderen:Karaca
Gönderilen:Arın
Odana geliyorum.
Ve ardından çalan kapımla içeri giren Karaca.Onu severdim ama pek konuşmazdık. "İyi misin Arın?"

"Olması gerekenden kötü."

"Anlat bana."

"Bak Karaca ben Böke'yi seviyorum ve o bana acıdan başka birşey vermiyor.Bizimkisi geçmişe dayanıyor,o bana değer verir inanmayacaksın ama değer verir yani..Bende ona değer veririm,aramızda ki fark ben ona aşığım ama o bana aşık mı bilmiyorum."

"Arın ne denir bilemiyorum ki o bizden sevdiğimiz insanları aldı.Annemi ve babamı aldı o benden.Sen çıkmış ona aşığım diyorsun.Arın sen delirdin mi?"

"Karaca ona aşık olmam ondan intikam almayacağım anlamına gelmez."

"Hayır Arın.Aşıksan intikam alamazsın,aşıksan acı çektiremezsin.Aşıksan acı ÇEKERSİN."
Sonunu vurgulamıştı ve o da abisi gibi mantıklıydı.

"..Yine de sen bilirsin Arın.Ben artık karışamam sana." diyerek odadan çıktı.O arada telefonum çaldı.Ekranda ki Böke yazısı ile açtım.
"Alo Arın'ım."

"Efendim Böke ne istiyorsun?"

"Arın kızım." Babamdı bu peki ne işi vardı orada.

"Baba noluyor iyi misiniz?"

"İyiyim Arın ama birazdan Böke için aynı şeyi diyemeyeceğim."

"Noluyor orada?"

"Arın herşeye rağmen seni seviyorum."
Ve silah sesi kim ölmüştü hangi sevdiğim gitmişti.

"Yamaç bak bakayım ölmüş mü?"

"Ölmüş." ve telefon kapandı.
BÖKE ÖLMÜŞTÜ.Olamazdı dimi ölmüş olamazdı.Başroller ölmez ki o da benim hikayemin başrolü ölemez.Ama bilmediğim tek şey her hikaye de mutlu sonla bitmezdi.

Geçmişim GeleceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin