·Bölüm 16||Böke Bey·

562 25 0
                                    

Gözlerimi açtığımda başımda Kulkan' görmeyi beklemiyordum.

"Günaydın Böke Bey." Uyanır uyanmaz başımda onu görmek beni pek mutlu etmesede çaktırmadım. "Kendini vurmakta sana yakışırdı cidden."

"Bir uyansaydım Kulkan." Gözlerim göğsüme kaydığında sargı olmadığını sadece kapanmaya yüz tutmuş dikis izleri olduğunu gördüm.

"Çabuk iyileşiyorsun vurulalı yirmi beş gün oluyor daha." Zorlukla ayağa kalktım burasının hastahane değil ev olduğu bariz bir şekilde belliydi.

Yerde duran bordo tişörtü üzerime giyip saçlarımı gelişi güzel dağıttım. "Çıksana sen bir dışarı duş alacağım."

Aramız iyi değildi pek sevmezdim Kulkan'ı o dışarıya çıktığında bende odamda bulunan kişisel banyoma girip kısa bir duş aldım.

Koyu gri kumaş pantalonu üzerime giyip beyaz dar bir gömlek çıkardım yakalarımı açık bırakıp boynumdan ayırmadığım zinciri düzelttim ve rugan ayakkabılarımı giydim ince yeşil ceketide giydiğimde tamdım.

Saçlarımı gelişi güzel kurutup elimle dağıttım toplu saçı pek sevmezdim.

Odadan çıktığımda karşı tarafta ki babamın odasına geçtim ve kapıyı çalarak içeriye girdim.

"Uyandın mı? Dinlenseydin biraz." Karşısına geçip yüzüne baktım.

"Baba Arın nasıl?" Sinirle gözlerini devirdiğinde umursamadım.

"Senin odanda." Kaşlarımı çattığımda ne döndüğünü anlayamamıştım babam ne yapmıştı?

7 saat önce

Yazardan

Cengiz Erdenet hazırlattığı nabız yavaşlatıcı şırıngayı alarak arabadan indi.

Arın oğlunun sevdiği kadındı her ne kadar düşmanlarının kızı olsada oğluna bunu yapacak kadar gaddar değildi.

"Doktor her şey hazır mı?" Adam başını aşağı yukarı sağladığında hazır olan doktor giysilerini giydi ve odadan ayrıldı.

Arın'ın kaldığı odaya girip şırıngayı enjekte etti ve asıl doktorun gelmesini bekledi.

"Gerisi sende doktor kızı sağ salim çıkar buradan." Adam yine başını salladı ve kızın nabzını ölçtü.

"Merak etmeyin Cengiz bey her şey istediğiniz gibi olacak." Cengiz Erdenet eldivenlerini çıkarıp çöpe attı ve odadan ayrıldı.

Şimdi

Böke'den

Babam her şeyi anlattığında uzun zaman sonra ilk defa sarılmış ve koşarak odadan çıktım.

Şimdi Arın'a gidiyordum.

Az önce çıktığım odaya girdiğimde Arın yatağında oturmuş bana bakıyordu.

Ben gelince gülümseyip ayağa kalktı ve bana yaklaştı beyaz ellerini göğsüme yasladı ve gözleriyle izledi beni.

"Sevgilim gidelim mi buradan?" Gülümsedim her şeye rağmen benim yanımda olan güzel kızıma gülümsedim.

"Gidelim." İnce elleri göğsümden ellerime indiğinde beklemeden sardım ve kendime yasladım bir ömür onunla bu şekilde kalabilirdim.

Beraber odadan çıktığımızda babamın gülümseyen gözleri karşıladı bizi bir tebessüm ettim teşekkür anlamındaydı bu.

"Baban aslında iyi bir adam biliyor musun?" Başımı salladım. Bilmez miydim? Benim babamdı o. "Ee nereye gidiyoruz Böke'm?"

Merdivenlerden inerken düşmemisi için biraz uzaklaştım şimdilik ufak bir süpriz olarak kalacaktı.

Geçmişim GeleceğimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin