Kişiler

1.1K 45 12
                                    


Bismillahirrahmanirrahim

Amine Derin Kudret –» Karanlığın sahte ışıltısına kaybolmuş bir genç kız. İslama karşı nefretle dolu olmasada İslâmı gericilik olarak algılayan bir çevresi var. İslâmı bugüne kadar önemsememiş, islâmı bilmeyen bir yürek. Aynı zamandada yüreği gizlice maneviyata susamış. İnşallah yavaş yavaş gerçek müslüman olma yolunda adımlar atacak.

Uğur Yılmazsay –» Bir dünya saltanatına vicdanını satmış. Aslında Müslüman değil. Sahte müslümanlığsa bir nüfus cüzdanından ibaret. İslamdan nefret ediyor. Bu nefreti çok teklikeli boyutlara ulaşmış. Aminenin   duygularıyla oynamakta ona karşı şehvet duymakta.

Yusuf Algar –» Tıpkı Hz. Mus'ab gibi dünyanın fani zenginliğinde keyif sürmekte iken doğru yolun kervanına katılmış, bu yolda kendisini engelleyenlere rağmen imanını haykırmaktadır. Eskiden okan Cahiliyye devri için çok pişmandır. Hâlâ tövbe  etmektedir.

Mehmed Temiz –» Gerçek bir Müslüman gibi yetişmiş bir delikanlı. 15 senelik evli ve üç evlâdı var. Allahın izniyle yuvasında huzur hâkim. Şükrünü Allaha eden başarılı bir kimyager.

Nesibe Temiz –» Mehmed'in eşi. Dördüncü çocuğuna hamile. Müslüman, nurlu bir anne

Hülya Leman Sayar –» Amine Derin'in arkadaşı. Hülya tam bir İslam düşmanıdır. Zengin bir ailenin kızıdır. Elinden her kötülük gelebilir. Uğur birçok kez  Amineyi onunla aldatmıştır.

Hatice Şenlik —» Bir mücahide hanım. Yazardır. Duygu dolu yazıları okuyanı gözyaşı deryasına sokar. Allahu ekber nidaları satırlarında duyulur. Tek amacı Allah rızasıdır.

Mahmud Şenlik —» Hatice Hanım'ı  eşi ve en büyük destekçisi. Kendisi bir kimyagerdir. Mehmed Temiz kardeşinden farksızdır. Ayrıca Mehmed Beyle birlikte sohbet vermektedir.

Ebubekir Kafes —» İmanlı bir gencimiz daha :-) Aminenin süt kardeşi. İnşallah Geleceğin hakimlerinden...

Asiye Kafes —» Ebubekirin annesi. Aminenin süt annesi. Başta islamdan bihaber yaşasada sonradan islâmın nuruyla tanışır. Ancak onun imtihanları devam etmektir. Kocası ona çok baskı yapmaktadır. Şükürler olsun Ebubekir imanlı bir genç. Yaklaşık 18 yıldır iskanın nuruyla tanışık. Kocasına her şeye rağmen sabır ve imanla katlanıyordur. Oğlu için kocasından ayrılmamıştır bu vakite kadar... 

Şeyma Şenlik —» Mahmudun kardeşi, hacerin dostu. Abisinde kalıyor. İlahiyat okuyan 20 yaşında

Helalini bekleyen bir genç kızımız :-)

Yunus Kafes —» Ebubekirin  babası, Asiyenin kocası. Karısının ve oğlunun şehadetinden sonra İslama olan kini artmış. Özünde iyi ama özünü kaybetmiş.

Enes Oğuz —» Bir imanlı genç daha. :-) Ramazanın arkadaşı. Uzaktan Belkısı sevmekte. 18 yaşında. Mehmed ve Mahmud un sohbetlerine katılıyor.

Belkıs Derya —» Dini yarım yaşayan bir ailenin kızı. Onun arzusu ise dinini tam yaşamak. Süt kardeşi Ramazan ile dertleşiyor sadece. Uzaktan gönlünü Enese kaptırmış. Günah işlemekten çok korkuyor. Asiyenin komşusu. 17 yaşında.

Hasan Temiz —» 14 yaslarında. Mehmedin oğlu. İkizi var. Babasının yolunda. :-)

Fatıma Temiz —» Mehmed ile Nesibenin kızı Hasanın ikizi. Bir medresede eğitim görmekte.

Betül Temiz —» Mehmed ile Nesibenin kızı. 9 yaşlarında.

Ramazan Kadran —» Belkısın kuzeni ve süt kardeşi. Enesin dostu 16 yaşlarında. Mehmed ve Mahmudun sohbetlerine de katılıyor. Ailesi Belkısın ailesi gibi. Matematiği çok seviyor.

İnsalah yeni bölüm en kısa zamanda gelecek Allaha emanet olun. Ümmeti Muhammedden dualarınızı eksik etmeyin....

Kalbim olmuş ParçaParça «Askıya alındı»Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin