Bismillahirrahmanirrahim
Selamün aleyküm değerli okuyucularım. Bir süre buralarda olamayacağım. Tam olarak ne kadar yazamam bilemiyorum ama 3-4 hafta kadar sürebilir. Birde Doğu Türkistan, Suriye Gazze Kudüs, Mısır, daha doğrusu ümmeti muhammeden dualarımızı eksik etmeyin. Selam ve dua ile.Uğur. Sahte bir insan. Yüreği intikam ateşiyle, gözleri öfkeyle dolu bir kötü adam. Kızların peşinden koştuğu, öfkeyle yoğrulmuş, sanatçı kelimesine hiçbir şekilde uymayan bir müslüman(asla değil). Onun geçmişine biraz yolculuk yapalım hadi:
" Bundan yaklaşık 100 yıl önce. Yahudilerin yaşadığı Osmanlıya bağlı bir belde. Bölgedeki müslümanlar askere alınıyor. Yahudilerin gelecekte burada olacakları meçhul. Ve yahudiler doğan çocuklarına Türk isimleri veriyor. Kendilerini Türk olarak göstermeye çalışıyorlar. Amaçları buradaki geleceklerini garantilemek. Aradan yıllar geçiyor. Yıl 2014. Ve aslında yahudi olan ama bunu saklayan birisi çıkıyor. Uğur Yılmazsay. Dizi sektörü de İslam düşmanlarının elinde. Uğur tam onların aradığı birisi. Kaşı gözü yerinde, kaslı vücudu. Kızların hayran olabileceği birisi. Gencecik müslüman kızlarımız onu görünce çığlık atacak, delirecek. Benim sevgilim olsa keşke diye iç çekecekler. Müslüman Türkleri bilekle, tüfekle yenemeyeceğini anlayan Avrupa, Amerika ve İsrail psikolojik savaşa başladılar. Dizilerin içinde İslam ayaklar altına alındı, bir modernleşme tutkusu boy gösterdi. Modernleşme çöküştü aslında. Bir çınarın köklerinden kurtulmasıydı modernleşme. Türk ve müslümanları yenmek için Avrupa, Amerika ve İsrail'in (Hepsi işin içinde olabilir) bir oyunuydu bu.
*****
Toplantı başladı. Uğur'a bir dizi teklifi gelmişti. Uğur yine sahte gülümsemesini takınmıştı. Yapımcılar memnundu. Uğur Yılmazsay şimdilerde gündemdeydi. Güzel reyting Getirebilirdi. Dizi yapımcısı sözü aldı:
- Dizimizin ismi Aşkım. Ana karakterler Berk ve Lara arasındaki aşkı anlatıyor. Berk Lara'nın arkadaşıyla, Lara ise Berk'in arkadaşıyla sevgili. Bunlar başta kavga ediyorlar ama sonra birbirlerinden hoşlanacaklar. Ancak önlerine engeller var: Sevgilileri. Sevgilileri sonraları onların aralarını bozmak isteyecek. Genel kurgu bu. Siz de Berk rolü için çok uygunsunuz.
- Düşünebilirim. Peki Lara rolünü kim oynayacak? Bir de ücretler?
- Aslında biz o rol için Hülya hanımı uygun bulduk. Ücretleri de konuşalım. 40.000 TL olarak düşündük biz.
-Güzel. Hülya Leman Sayar mı?
-Evet bir de bazı sahneler sizin için uygun olur değil mi? Yeni evlisiniz.
-Merak etmeyin. Derin çok anlayışlıdır.
Bu nasıl bir insanlıktı böyle. Eşinin yakın arkadaşıyla birlikte olacaktı. Onun açısından sıkıntı yoktu. Nasıl olsa defalarca kızlarla ve Hülyayla birlikte olmuştu. Tabii işin bu kısmından Amine'nin haberi yoktu.
******
Belkıs kendisini sohbetten almaya gelen Ramazan'ı görünce onun yanına gitti. Ellerini sallayarak Merhaba dedi. Ramazan da ona gülümsedi:
-Merhaba teyze kızım. Sohbetlere çok alıştınız bakıyorumda.
-Alıştım. Allah Allah diyerek tek başıma Kudüs'e gideceğim İsrail'e savaş açacağım. Böylece Kudüs'ü kurtarırım belki. Olur mu?
-Ablacığım, bacıcığım Mısır var, Suriye var, Doğu Türkistan var. Kudüs'e mi aşıksın?
-Allah aşkından gayrı gerçek aşk mı vardır?
-Enes'e aşık değil misin peki?
Belkıs'ın yanakları kızardı hafiften. Mavi gözleri dalgalandı. - Beşeri aşklar insanı Allah aşkına götürür. Kaysın Mecnun olması gibi. Aşk bir derttir bir beladır. Aşka işlerini korumak ne kadar mühüm bilir misin? Zina. Bu ne kadar kötü günah. Kur'an'da "Zinaya yaklaşmayın" diyor. Düşün bırak yapma demeyi yaklaşmayın diyor. Bir hadisi şerif de şöyle "Bir kimse zinası müslüman olarak işlemez." Anladın mı şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbim olmuş ParçaParça «Askıya alındı»
Fiksi RemajaAmine, karanlığın sahte ışıltısında kaybolmuş bir genç kız. Hikayenin başında Amine Derin Kudret olarak çıkıyor karşımıza. Ama değişiyor, seçimler yapması gerekiyor. Onun hayatı nikah masasına oturduğu gün değişmeye başlıyor. Kötü çevresine rağmen m...