Öncelikle buraya izimizi bırakalım. 17.07.24
Çok içime sinen, çok derin bir hikaye...
Yorumlarınız benim için motivasyon kaynağı. Lütfen eksik etmeyin olur mu?
Adamlar - Dal
Barış Diri - Derinden
Fatma Turgut - Mübadele Günleri
Keyifle okuyun...
🕯 🕯 🕯
Bazı hikayelerin girizgahı olmazdı.
🕯
Adımlarım çıkışa giderken, “Gidiyor musun?” diye sordu, adını öğrenmeye gerek duymadığım herif.
Kapı kulpunu indirdim. “Çıkış kapısı burası ise, evet.” Kapıyı açtım ve alaycılıkla, “İşte, burasıymış.” dedim.
Şaşkınlıkla gülümsedi. Kendinden emindi. Özgüveni yıkılmazdı. Muhtemelen ilk kez bir kadından bu muameleyi görüyordu. Neden olduğum ilk hayal kırıklığı değildi. “Anladım, numaranı vermeyeceksin. Bari adını söyle.”
Ona yandan bir bakış attım. Tümüyle çıplak olan kaslı bedeni yatakta dirseklerinin üzerinde duruyordu. Bana yavşarken rengini fark etmediğim gözleri yeşildi ve çekikti. Arka cebime uzandım. Pakette son kalan iki sigaradan birini alıp dudaklarımın arasına yerleştirdim, yaktım. Derin bir nefes çekerken, iyi günümde olduğum için “Deniz.” dedim.
Sonra iflah olmaz bedenimi Fransa’nın rüzgarlı havasına bıraktım. Sevdiğim birkaç şeyden biri olan bordo motoruma atladım ve karanlığın içinde bir yılan gibi kırılarak evime doğru yol aldım.
🕯
İnce topuklularımın beton zemini döverek çıkardığı tok sesleri ardıma alarak depoya ilerledim. Kapıda duran iki korumanın beni görmesiyle hazırola geçmesi bir oldu. İzbandut zevahirleri bana sökmezdi ve bu, buralarda iyi bilinirdi. İçeriye attığım ilk adımla birlikte bileğimde duran siyah lastiği işaret parmağımın ilk boğumu ile bir tur çevirdikten sonra çıkardım. Belime dökülen saçlarımı özensizce tepede topladım ve malların başında dikilen dayımın yanına ulaştım.
Beni görünce gülümsedi.
"Bu parti nasıl?" Gözlerim kutuların içine istiflenen paketlerin üzerinde dolaştı. "Bir yamuk yok değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN KÜLE (+18)
Teen FictionÇalıştığım hastaneye yaralı halde getirilen mafya lideri çocukluk aşkımdı. Önce beni tanımayacağını düşündüm.Ama birden yarasını diken elimi tuttu ve kapanmak üzere olan gözleriyle gözlerime baktı. "Sen misin maviş? Ben seni ararken sen mi beni buld...