Selam!
Kalp atışlarınızı hızlandıracak bir bölüm daha!
Lütfen oy vermeyi ve yorum bırakmayı unutmayın, olur mu?
Thurisaz~ Endless
Emar Hoca~ Susuyor Gibiyim
Keyifle okuyun.
🕯🕯🕯
Ahşap evin içinde ahşap bir mutfak, ahşap mutfağın içinde ahşap bir sandalye ve ahşap sandalyenin üzerinde de küçük bir kız çocuğu vardı.
Küçük kızın boyu tezgaha yetmediği için çıktığı sandalyenin üzerinde ağırlığını sol ayağa vermişti. Üzerinde beyaz bir elbise, bacaklarında da pembe desenli bir külotlu çorap vardı. Beyaz elbisesi salça lekeleriyle doluydu çünkü içinde bolca salça ve domates rendesi olan pirinç harcını karıştırıyordu.
"Derya Teyze," dedi yüzüne düşen uzun saçlarını omzuyla geri itmeye çalışarak. "Sence Asil biber dolmamı beğenir mi? Benim yaptığımı öğrenirse beni affeder mi?"
Derya, beş yaşındaki Mavi'ye gülümseyip saçlarını okşadı. "Asil sana hiç küser mi, güzel kızım. Sadece hatanı anla, diye biraz naz yapıyordur."
Mavi, omuz silkti. Gözlerindeki üzüntünün yanına öfke de uğrarken, "Tek hata ben de değil ki!" dedi. "O da Buse Naz'la oynamasaydı!"
Derya, küçük kızın kıskançlığına gülmeye devam ederken, onun gür ve uzun saçlarını ördü ve bileğindeki tokayı ucuna baktı. "Ama Buse Naz onun sınıf arkadaşı Mavi'cim. Annesiyle birlikte bizim mahallemize uğramışlardı. Asil de arkadaşıyla birazcık top oynadı. Hem sen o sırada öğle uykusundaydın."
Mavi bir kez daha omuz silkti. "Bana ne. Uyandırsaymış beni. Ben bütün gün sıkılarak onu bekleyeyim, o gitsin Buse Naz denen o sırık kızla oynasın. Dangoloz kafa ne olacak!" Son söylediğine pişman olarak Derya Teyzesine bakıp kirpiklerini kırpıştırdı. "Afedersin, kızdın mı?"
Derya eğilip kızın yanağına sevgi dolu bir öpücük bıraktı. "Kızmadım ama sen yine de bir daha Asil'in göbeğini ısırma. Mosmor olmuş çocuğun karnı."
Mavi'nin gözleri doldu. "Pardon, boyum oraya yetiyordu. Bir dahakine başka bir yerinden ısırırım."
Derya daha fazla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. "Güzel kızım, hiçbir yerinden ısırmamalısın. Onun canı acıdığında sen üzülmüyor musun? Sen düşüp dizlerini kanattığında o çok üzülüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN KÜLE (+18)
Fiksi RemajaÇalıştığım hastaneye yaralı halde getirilen mafya lideri çocukluk aşkımdı. Önce beni tanımayacağını düşündüm.Ama birden yarasını diken elimi tuttu ve kapanmak üzere olan gözleriyle gözlerime baktı. "Sen misin maviş? Ben seni ararken sen mi beni buld...