Kesite geçmeden önce burayı okumanız çok önemli.
Öncelikle merhaba,
Normal düzenimizde yarın bölüm gelmesi gerekiyor ancak ben hayatımın çok yoğun ve karışık bir dönemindeyim.
- Çocuğu olanlar bilir, sınav haftasındayız. Elimden geldiğince kızıma yardımcı olmaya çalışıyorum.
- Bir yandan taşınmak için toplanıyorum. 2 Kasım İzmir ve 9 Kasım İstanbul imzasını atlattıktan sonra yeni evime geçeceğim.
15 Kasımdan sonra rahat bir nefes alabilirim diye umuyorum ama son bölüm epey heyecanlı bir yerde kaldığından her bulduğum fırsatta yazıyorum. Şu önümüzdeki on beş gün fırsat bulunca bölümü atacağım
Sonra aynı düzende devam edeceğiz.Anlayışınız için teşekkür eder, sizi kesitle başbaşa bırakmadan önce eğer İzmir ve Istanbul'daysanız mutlaka imza günüme beklerim.
🕯🕯🕯
“Çok çirkinmiş.” Asil, birkaç önce doğmuş bebeğe bakarken ellerini şeffaf beşiğin kenarlarına koydu. Yumruk yaptığı buruşuk elleri çenesinin altındaydı ve pembe yenidoğan takımının içinde bile saçsız kafasıyla bir erkeğe benziyordu. “Kıpkırmızı, teni de buruş buruş.”
Eleni, başındaki lohusa tacıyla birlikte gülümsedi. “Ama doğunca onu hep koruyacağini söylemiştin. Çirkin olmasi korumaya engel mi?”
Beş yaşındaki Asil, bir süre düşündükten sonra başını iki yana salladı. Aynı anda bebeğin gözlerini açmayı başarmasıyla Asil de gözlerini açabildiği kadar açtı. “Aaa şuna bakın!”“Oğlum bağırma, hastaneyi inlettin.”
Asil, annesinin uyarısına aldırış etmeyip kaşlarını çatan ve iri gözlerini yüzüne diken bebeğe dikkatle odaklandı. Çatık kaşlı bebek mi olurdu hiç? “Gözleri maviymiş! Cam gibi masmavi hem de!” İçinde hissettiği heyecan daha öncekilere benzemiyordu. Başını omzuna eğip heyecanla Eleni Teyzesine baktı. “O zaman ismi de Mavi olsun mu Eleni Teyze?”
🕯
Instagram- _durumavii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞTEN KÜLE (+18)
Novela JuvenilÇalıştığım hastaneye yaralı halde getirilen mafya lideri çocukluk aşkımdı. Önce beni tanımayacağını düşündüm.Ama birden yarasını diken elimi tuttu ve kapanmak üzere olan gözleriyle gözlerime baktı. "Sen misin maviş? Ben seni ararken sen mi beni buld...