2. BÖLÜM: "KORKUTEL"

48K 3.8K 3.6K
                                    

Bölümü okuduğunuz tarihi buraya bırakır mısınız?

Yorumlarınız benim için ciddi anlamda motivasyon kaynağı. Lütfen eksik etmeyin olur mu?

Refugee~ Oi Va Voi

Thurisaz~ Endless

Ağnus Dei~ Vis a Vis

Keyifle okuyun...

Keyifle okuyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🕯🕯🕯

İki Kasım.

Mavi'nin dördüncü yaş günüydü.

Babasının pasta almaya yetecek kadar parası yoktu ama Mavi'yi asıl üzen pastanın değil, Asil'in olmayışıydı.

Derya ve Akif, fındık toplamak için birkaç gün öncesinden köye gitmişlerdi. Derya, gitmeden önce çok sevdiği Mavi'ye, gözleri gibi mavi olan bir elbise hediye etmişti. Mavi'nin üzerinde şimdi açık mavi elbisesi vardı. Annesi makarna yapmıştı, reçel sürülmüş kızarmış ekmekler de vardı.

"Mum üfleme vakti!" Ahmet, yerde bebeğiyle oynayan kızını kucaklayıp masanın yanı başındaki sandalye ayaklarının üzerine bıraktı. Mavi, yayvan borcamdaki makarnaların arasından parlayan dört muma baktı. Dört yıllık hayatında hiç makarnaya mum dikildiğini görmemişti.

"Bunu mu üffiyim baba?" diye sordu işaret parmağıyla gösterirken.

Ahmet'in içi burkuldu. Genç adam yetiştirme yurdunda büyümüştü. Ailesini hiç tanımamıştı. Karısı Eleni'nin ailesi ise kendisiyle evlendiği için genç kadını gözden çıkarmıştı. Mavi doğduğunda çocuklarını da alıp Eleni'nin ailesinin Türkiye'deki yazlıklarına gitmişlerdi ama ışıklar yandığı halde kapıyı onlara açan olmamıştı. Işıklar yandığı halde...

Ahmet, birkaç aylık işsizliğin ardından bir hafta önce iş bulmuştu ama aldığı avans ancak birikmiş faturaları karşılamıştı. Kira için dostu Akif ona yardımcı olmuştu ama Ahmet, dostuna olan borcunu bir an önce ödeyebilmek için ek iş de arıyordu.

"Evet kızım." Kızının uzun saçlarını okşadı. "Aslında mumları reçelli ekmeğe batıracaktık ama makarnayı daha çok sevdiğin için annen makarnaya batırmayı uygun gördü."

Mavi alkışladı. "Makayna seveyim."

"O zaman üfleyelim mi benim güzel kizim!" Elena kızının diğer yanına geçti. "Hadi bir dilek tut bakalim."

ATEŞTEN KÜLE (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin