1

8.1K 315 37
                                    

Jennie'den

Şuan ayna karşısında kendi yansımamı izliyordum.Güzel olmuştum ama kendi isteğim üzerine değil başkalarının isteği üzerine.Birazdan kapı açılacak ve ben kalabalığın karşısına çıkıp herkese sahte evliliğimi ve gülümsememi sunucaktım.
Tıklanan kapıyla arkamı döndüm.
Gelen üvey babamdı.Sırf şirketinin yükselişi için beni kullanan üvey babam ve buna göz yuman annem.
Üvey babamın seslenmesiyle ona döndüm.Bu evliliği ne kadar istemesemde ondan kurtulacağım için çok seviniyordum.Ne de olsa bu adamın yüzünü görmekten kurtulucam.

-Hazır mısın?

-Evet

Ona doğru yakınlaşıp koluna girdim.
Kalabalığa doğru yürümeye başladık.
Üvey babamın uyarısıyla yüzüme sahte bir gülümseme yerleşdirdim.Artık alkış
sesleri kulağıma dolmaya başlamışdı.
Durduğumuzda başımı kaldırıb ona baktım .Onu ilk defa görüyordum.Sadece ismini biliyordum Taehyung. Yakışıklı bir yüzü vardı.
Siyah saçlarıyla dikkat çekiyordu.Kahve rengi gözleri,kalp şeklideki dudakları,dik duruşu genç kızları mest edicek durumdaydı.
Üvey babamın kolundan çıkıp tereddüt ederek onun koluna girdim.Yavaş adımlarla masaya doğru yürüdük ve oturduk .
Nikah memuru sihirli sözcüklerini söyledikden sonra ikimizde evet demiştik.Zaten evet demekten başka seçeneğimiz yoktu.
Bu evliliği üvey babamın tehtidleri sonucu kabul etmiştim ben.Ama başıma gelecek olanları bilmeden.

X:Gelini öpe bilirsiniz

Ayağa kalkıp bir-birimize döndük.
Ellerini yavaşça yanaklarıma koyup
Anlımdan öpmüştü.Ellerini indirip önüne döndü .
Hadi bakalım.
Benim hikayem asıl şimdi başlıyordu.


Diğer kitabım için isterseniz TaeVLove_ hesabıma uğraya bilirsiniz.
Bu kitaba şüphem yok.

Merhaba bu benim ilk hikayem umarım beyenirsiniz . Hatalarım
olursa özür dilerim çünki kendimi
gelişdirme aşamasındayım

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Yorum yaparsanız çok sevinirim.
Ama oyda verin .

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin