Jennie'den
Sabah başımın feci şekilde ağrıması yüzünden uyanmıştım.Yataktan dikleşerek oturdum.Başımı ellerimin arasına aldım.Kahretsin içkiyi çok kaçırmış olmalıydım.Başım çatlıyordu.Bir an hatırladığım şeyle gözlerim sonuna kadar açıldı.Ben Taehyung'u öpmüştüm.Ah nasıl böyle bir şey yaparım.Tanrım yüzüne nasıl bakıcam.Bir dakika o benim yüzüme nasıl bakacağını düşünsün ben niye düşünüyorum.Kalbimi kırdı onu onarması gerekiyor.Çok pis imalarda bulunmuştu.Ama dün gece onu öptüğümden başka bir şey hatırlamıyordum.Mesela buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyorum.Ah neden sadece öpücüğü hatırlıyorum.Tanrım deliricem.Yataktan kalkacağım sırada gözlerim koltukta uyuyan Taehyung'a takıldı.Çok kötü pozisyonda uyuyordu uyanınca boynunun ağrıyacağına eminim.Bana ne neden hala onu düşünüyorsam.Bir anda gözlerini açıp bana bakınca ne yapacağımı bilemedim.Yattığı yerden doğrularak eliyle boynunu ovuşturarak inlemişti.
Tae:İyi misin?
Cevap vermedim.Artık kalbimi kırmaması gerektiğini öğrenmesi gerekiyor.
Tae:Benimle konuşmayacak mısın?
Oturduğu yerden kalkarak bana yaklaştı.Diz çökerek ellerimi ellerinin arasına almıştı.Ellerimdeki olan bakışlarını gözlerime çıkarmıştı.
Tae:Bak konuşmayı becere bilen biri değilim...Jennie özür dilerim.
NE?Taehyung benden özür mü diliyor?
Tae:Beni affetmeyecek misin?Hayatımda hiç kimseden özür dilemedim.Biliyorum söylediklerimi söylemem gerekiyordu ama o fotorafları görünce öfkelendim.
Ellerimi ellerinden çekerek başımı ellerimin arasına aldım.
Jen:Sadece...Sadece başım çok ağrıyor.
Tae:Bekle.
Diyerek ayağa kalmıştı.Geldiğinde elinde bir bardak su ve ilaç vardı.
Tae:Al bunu iç iyi gelecektir.
Elindeki ilaca bana vermişti ama suyu kendisi içirmişti.Bugün melek oldu galiba.Beni düşüncelerimden ayıran şey Taehyung'un telefonunun çalmasıydı.Telefonu açarak kulağına götürdü.
Tae:Ne?Kahretsin.Tamam geliyorum.
Telefonu kapatmıştı.Bir süre duraksadı.
Tae:Üzerimi değiştirip çıkıcam.
Jen:Söylediklerini düşünücem.
Tae:Tamam.
Taehyung'dan
Üzerimi değiştirerek şirkete gelmiştim.Dünkü fotoraflar magazine yayılmış ve babam bunun için beni şirkete çağırmıştı.Kapıyı çalarak içeri girdiğimde odada telefonuyla bağırarak konuşan babamla karşılaştım.Telefonu kapattıktan sonra bana dönüp elindeki gazeteyi bana fırlatarak konuştu.
TB:Bu ne rezillik bir karına bile sahip çıkamıyorsun.Ne işe yarıyorsun sen.Başına buyruk haraketlerde bulunmaktan vazgeç.İnsanların gözünde düşmeye başladın.
Her zaman ki gibi yine bütün yükü omuzlarıma yığıyordu.Ve bu yükü artık taşıyamıyordum.Bazen beynimi kopartıp atmak istiyordum.Çünkü artık beynimdeki düşüncelerden yorulmuştum.Her zaman düşünmekten beynim karman çorman oluyordu ve sonunda birine patlıyordum.Ama üzerimdeki yükü Jennie'ye yüklüyordum son zamanlar.Bunu kesinlikle yapmamam gerekiyordu.Onu kırmamam gerekiyor.Onu koruyucam.
Tae:Yapılan haber doğru değil.Jennie sadece abisi olarak gördüğü arkadaşıyla yemek yemeye gitti.
TB:O zaman bu sorunuda kendin çöz Kim Taehyung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎
Fanfiction"𝑵𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒍𝒂 𝒆𝒗𝒍𝒆𝒏𝒊𝒑 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛𝒍𝒖𝒈̆𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎𝒌𝒊?" 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓༄༄༄