23

2.7K 215 234
                                    


Jennie'den

Bazen hırsımız ve öfkemiz bizi olmayacak yerlere getirebilir.Kalbimizdeki ufacık bir sızı büyük bir yaraya dönüşe bilir.Mutluluğunuz hiç ummadığınız bir anda uçup gidebilir.Bügüne kadar mücadele ettim ayak durdum.Ne kadar zayıf olsamda güçlü görünmeye çalıştım.Kendim çok yalnız hissettiğimde kalbimin sanki bir boşlukta olduğunu hissettim.Geçmişte tehlikede olmama rağmen tehlikede hissederken,şimdi tehlikede olduğumda bile kendimi güvende hissediyordum.Çünkü o yanımdaydı beni her an koruyacağına söz vermişti.Beni mutlu edeceğine söz vermişti.Ne kadar o da yaralı olsa yanımda kendini bazen çok zayıf bazense çok güçlü gösteriyordu.Başından beri gördüğüm o, o değilmiş.Bana kendini gerçek kendini gösteriyordu.Bunun bazen bana özel olduğunu düşünüyordum.Çünkü hiçkimseye bana davrandığı gibi davranmıyordu.Yani nazik,sevecen ve düşünceli.

Sinirden arabanın direksiyonunu sıkan Taehyung'a baktım.Oldukça sinirli gözüköyrdu.Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Sinirlerim bozulmuştu.Bir yanda sakin olmaya çalışırken Taehyung'un arabayı hızlı sürmesiyle tedirgin oluyordum.

Jen:Taehyung lütfen arabayı yavaş sür korkuyorum.

Gözlerini yoldan çekerek bana bakmıştı.Ardındansa arabanın hızını yavaşlatmıştı.

Tae:Affedersin dalmışım.

Jen:Biraz sakin olman gerekiyor.

Tae:O kadın haddini çok aştı.Aklı sıra bizi ayırmak peşinde.Ama ben bunları yemem.İlk önce ailesiyle geldiğinde bana yakınlaşmaya kalkması.Sonra yanıma gelip sana yanlış anlayacağın şeyleri söylemesi.Şimdiyse babama bunları demesi bardağı taşıran son hamleydi.

Jen:Kötü hissediyorum.Sanki kötü bir şeyler olucakmış gibi.

Tae: Hiçbir şey olmayacak.Bu işi burda bitiricem.Onu uyarmam gerekiyor.

Ne kadar üzerine gitmesemde bir şeyler olucakmış gibi hissediyordum.Her zaman sakin ve mutlu bir şekilde yaşamak istemişimdir.Şimdi onunla cennette yaşar gibi olğanüstü bir hayat yaşamak istiyorum.Onu sevmek istiyorum.Onun da beni sevmesini istiyorum sonsuza dek.

Tae:Geldik.

Arabayı durdurarak inmişti.İçimdeki endişeyi atmak için derin bir nefes alıp bende arkasından inmiştim.Taehyung kapıya ilerleyerek zile basmıştı.Kapıyı büyük bir gülümsemeyle açan Tzuyu'nin gülümsemesi bir anda uçup gitmişti.Oda az çok biliyordu Taehyung'un neden burda olduğunu.

TZ:Ne işiniz var burda?

Tae:Bence sen bunu ikimizdende daha iyi biliyorsun.

TZ:Gider misiniz.

Diyerek kapıyı kapatmağa çalıştığında Taehyung izin vermemişti.

Tae:Bak bir daha seni etrafımızda görürsem babana söylerim.Sana neler yapabileceğini hatırlatmayayım dimi.Eğer hatırlamak istiyorsan ipucu vereyim.Mesela kredi kartı.

TZ:Yapamazsın.

Tae:Öyle bir yaparım ki.

Tzuyu kız olmasa Taehyung onu çoktan dövmüştü.

TZ:Hepsi şu lanet olası karın yüzünden ondan nefret ediyorum.

Diye ağlamaya başlamıştı.

Tae:Ona lanet olası demeyi kes.Ondan nefret etmen Jennie'den bir şey kaybettirmeyecek.Otur bir düşün ben ne yapıyorum diye.Amacın bizi ayırmaksa bunu hiçbir zaman başaramayacakasın.Bilirsin sevdiklerimi iyi shiplenirim hele ki o aşık olduğum karımsa.

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin