19

3.4K 232 540
                                    


Jennie'den

Karşımda oturmuş hiç bir şey olmamış gibi yemeğini yiyiyordu.Üstüne üstlük pişkin pişkin sırıtarak bana bakıyordu.Bense elimdeki çatalla tabağımdakı bifteke eziyet ediyordum.Sinirim şuan tavandı ve her an Taehyung'a patlaya bilirdim.Taehyung elindeki çatalı tabağına bırakarak bana bakmıştı.

Tae:Seni buraya yemek yemek için getirdim.Yemeğine eziyet etmek için değil.Neden yemiyorsun?Sabah kahvaltı etmediğini de biliyorum aç olduğunu yalanını söyleyemezsin.

Elimdeki çatalı tabağa bırakarak ellerimi göğüsümün altında birleştirdim.Sıkıntıyla oflayıp gözümü Taehyung'a diktim.

Jen:Şirketteki o kadını unutmadım Taehyung.O çok gıcık ve sinir bozucuydu.Ayrıca sinirlerimi bozmayı gayet iyi bir şekilde başardı.

Tae:Güzelim sinirlenmene gerek yok sadece bana yavşamaya çalışan biri.İnan bana sinirlenmene gerek yok.

Jen:Ben bu evlilikten çok sıkıldım.Neden hâlâ evliyizki.Neden boşanmıyoruz?

Tae:Jennie boşanmamızın söz konusu bile olmayacağını biliyorsun.Bunu bile bile konuyu açıyorsun

Jen:Ben bu sahte evlilikten bıktım artık.Hayatımda artık doğru yolu bulmak istiyorum.

Tae:Sahteyse gerçeğe çevirelim.

NE?

Jen:Taehyung senin içtiğin şarap sana çarptı galiba.

Tae:Hayır ne duyduysan o.Söylediklerim başka yöne çevirmeye çalışma.Söylediklerimi gayet iyi anladın.

Jen:Gitmek istiyorum.

Diyerek suratımı asıp dudağımı büzmüştüm.

Tae:Yapma.

Jen:Neyi yapmıyım?

Tae:Dudakların...dudaklarını öyle yapma.

Ayyy şuan beni her an öpecekmiş gibi duruyor.

Jen:Taehyung gerçekten gitmek istiyorum.

Tae:Giderek konudan kaçacağını sanıyorsan yanılıyorsun.

Çantamı elime alarak ayağa kalktım.Taehyung'sa hesabı ödeyip yanıma gelerek elimi tutmuştu.Buda elimi tutmaya ne meraklı.Dışarı çıkıp arabaya ulaştığımızda elimi bıraktı.Ardındansan elini belime koyduktan sonra dudaklarını alnıma bastırarak geri çekilmişti.Tanrım neler oluyor böyle?

Tae:Benim şirkette işlerim var şöför seni eve bırakıcak.Geç kalmam kendine dikkat et.

Başım sallayarak onu onayladıktan sonra arabaya bindim.Tanrım burası çok sıcak oldu.

~~~

Eve geldiğimden beri yaptığım tek şey film izleyerek çikolata yemekti.Çikolatı krizim yine ortalığa çıkmıştı ve son zamanlardan evin içinde her yerde çikolata bulabilirdiniz.Ama şuan yaptığım çok saçma bir şey vardı.Ben ağlıyordum.Ah tanrım ağlamaktan nefret ediyorum.Evin qapısı açılıp kapanmıştı.Ardındansa Taehyung'un sesi gelmişti.Salona geldiğini adım seslerinden anlaya biliyordum.Ama ben ağlamaya devam ediyordum.Neden ağlıyorum yaa?Tanrım hepsi bu film yüzünden.

Tae:Jennie...ben geldim.Jennie...

Arkamdaydı ama ona cevap vermiyordum.Adımlarını hızlandırarak önümde durmuştu.

Tae:Jennie neden ağlıyorsun?

Jen:Hepsi bu film yüzünden?

Diyerek işaret parmağımı televizyona uzattım.

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin