20

2.9K 227 264
                                    

Lise

X:Jennie sana not var.

Jen:Kimden?

X:Sence?

Ondan gelmişti.Gülümseyerek notu açıp okumuştum."Dün gittiğimiz yerde bekliyorum".Kai.Onunla 1 haftadır görüşüyorduk.Ama sevgili değildik daha.Ondan hoşlanıyordum.Benimle takılmasına şaşırmıştım zaten.Okulda o kadar güzel kız varken neden benle takılıyordu bir anlam verememiştim zaten.Onu daha fazla bekletmemek için dün buluştuğumuz yere ilerledim.İçeri girdim hiç kimse yoktu.İleri bir kaç adım attıktan sonra arkamdan kapı kapanma sesi gelmişti.Arkamı döndüğümde Kai bana gülümseyerek bakıyordu.

Jen:Kapıyı niye kappatın?Bi

K:Sadece biraz yalnız kalalım diye.

Jen:Peki.Ne konuşucaz?

K:Konuşmıcaz.

Yüzündeki sırıtmayla bana yaklaşmaya başlamıştı.Nedense içimde çok kötü bir his vardı.

Jen:Kai...birazdan zil çalıcak sınıfa gitmem gerek.

Kapıya ilerleyerek kapıyı açmaya çalışmıştım ama kapıyı kilitlemişti.

Jen:Kapıyı neden kilitledin.

K:Şu masum kız ayaklarını bırak Jennie bana istediğimi ver.

O üzerime geldikce geri gidiyordum belim duvarla buluştuğunda artık kaçacak yerim olmadağını anladım.

Jen:Kai ne yapıyorsun?

K:Birazcık eğlenicez.Şu sürekli peşinde olan abin ve orospulunu yaptığın Hoseok'a çok sinir oluyorum onlar yüzünden yalnız kalamıyoruz.

Jen:Kai sen neler diyorsun Hoseok benim abim gibi.

K:Yeter bu kadar konuştuğumuz.İşimiz var konuşmayı neden uzatıyoruz ki?

Biranda dudaklarıma kapanmıştı.Güçsüz kollarımla onu itmekten başka bir şey yapamıyordum.Gözyaşlarım benden izinsiz akıyordu.İlk öpücüğümü benden almıştı kendimi kirli hissediyordum.Kollarımdan tutarak yukarı kaldırıl duvara sabitlemişti.Boynuma kondurduğu ısırıklarla acıyla bağırmıştım.Gömleğimi yırtıp kenara atmıştı yarıçıplaktım.Biranda kapıya kırılırcasına yumuruklar atılmaya başladı.

HS:AÇ ŞU KAPIYI KAİ GEBERTİCEM SENİ.

Bu Hoseok abiydi.

Kai benden ayrılarak kapıya döndü.

K:Lanet olsun.

Biranda kapının kırılmasıyla Hoseok abi içeri girmişti.Kai'nin ellerimi bırakmasıyla beni artık taşıyamayan bacaklarımın üzerine düşmüştüm.Ağlamıyordum sadece gözümü bir noktaya dikmiş şekilde bakıyordum.Etrafdakı hiçbir sesi duymuyordum.Sadece önümde diz çökerek beni sarsan Hoseok abiyi fark etmiştim.

HS:Jennie...Jennie.

Ordaysa gözlerim karanlıkla buluşmutu.

Şimdi

Lavobada aynanın karşısında gözümün önüne gelenlerle derin bir nefes almıştım.Gözyaşlarımı sildikten sonra yüzümü yıkamıştım.Kalbim acıyordu.Ne kadarda bu olayı atlattığımı düşünsemden tam atlatamamışım demek ki.Ömrümün sonuna kadar gidecekti bu beynimdeki lanet düşünce.Aynada kendime son kez baktıktan sonra kapı çaldı.

Tae:Jennie iyi misin?

Arkamı dönerek kapının kilidini açarak ruhsuzca yüzüne baktım.

Tae:İyi misin davetten geldiğimizden beri lavobadasın.Yüzün solgun görünüyor.

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin