YazardanTaehyung uzun zamandır hissetmediği heyecan ve sevinçle hastaneye girmişti.Adımlarını hızlandırarak Jennie'nin odasına ilerlemişti.Tek istediği 3 aydır mahrum kaldığı karısının gülüşünü görmek ve sesini duymaktı.3 aydır yeterince yorulmuş,yıpranmış ve sabr etmişti.Tek istediği karısı ve kendisine ait olan mutlu ve huzurlu bir hayatdı.Artık Jennie'de uyandığına göre bunları gerçekleştirmek için önünde bir engel göremiyordu.Taehyung Jennie mutlu bir hayat sunacaktı onda bir şüphesi yoktu.Jennie'nin istediği herşeyi tek tek gerçekleştirecekti ama ilk önce karısını görmek için acele etmeliydi.İçindeki o özlem duygusu onu mahvediyordu.Asansörü daha fazla bekeleyemeyen Taehyung merdivenlere yönelmişti.İkişer ikişer merdivenlerden çıkarken soluk soluğa kalmıştı.Jennie'nin olduğu kata geldiğinde hızla adımlarla Jennie'nin olduğu kapının önüne gelmişti.Heyecan ve tereddütle kapıyı açtığında Jennie belini yaslamış şekilde oturmuştu.Yüzündeki hafif tebessümle parmaklarını oynatarak büyük cam pencereden manzarayı seyrederek kocasının gelmesini bekliyordu.Bakışları kapıya döndüğünde gözleri dolmuş adam gördüğünde dudaklarının arasında "Taehyung" diye fısıldamıştı.Taehyung yatakta Jennie'nin yanına oturarak büyük kollarına kıza sarmıştı.Başını Jennie'nin boyun girintisine sokarak kokusunu içine çekip boynuna bir kaç öpücük kondurmuştu.Kollarını çözerek ellerini Jennie'nin yanağına koyarak gözlerine uzun uzun bakmıştı.Dudaklarını Jennie'nin dudaklarına bastırmıştı.Özlediği dudakları büyük bir istekle öptükten sonra dudaklarını kızın dudaklarından ayırarak alnına öpücük kondurduktan sonra kızın yanağına düşen bir kaç damla gözyaşını baş parmağıyla silerek gülümsemişti.
Tae:Özledim.Çok...çok özledim.
Jen:Bende.
Tae:Başımı şişirene kadar konuş,kahkaha at,istediğini yap,köpek bile alsan sana karşı gelmicem.Ne istersen yapıcam.Artık bizi hiçkimse ayıramaz.Önümüzde hiçbir engel yok JenJen.
Jen:Tamam TaeTae.
Tae:Ama evimize gitmemiz için doktor gelsin konuşalım.
Kapı tıklandıktan sonra doktor içeri Taehyung ayağa kalkarak doktora bakmıştı.
X:Geçmiş olsun Bayan Jennie.
Jen:Teşekkür ederim.
X:Mutlu görünüyorsunuz bay Taehyung.
Tae:Evet.
Doktor reçeteyi Taehyung uzatarak konuşmuştu.
X:Reçetedeki ilaçları almanız gerekiyor onları düzenli olarak kullanırsanız kısa sürede toparlanırsınız.Ayrıca sizi taburcu ediyorum gayet iyisiniz.
Tae:Ben çıkış işlemlerini halledeyim.
Diyerek Taehyung doktorla birlikte odadan çıkmıştı.Taehyung odadan çıktıktan bir kaç dakika sonra Jimin'ler gelmişti.Jennie Jimin'lerle geçirdiği mutlu dakikalar onu huzurlu hissettirmişti.Jimin ve Chaeyoung'un birbirlerine aşık olduklarına itiraf etmesi onu oldukça mutlu etmişti.Çünkü abisi artık yalnız ve üzgün değildi.Onun artık bir ailesi vardı.Nayeon'a sahip çıkıp onu kendi sorumluluğu altına almasıysa onun ne kadar iyi bir abi olduğunun göstergesiydi.İleride çok iyi bir baba da olabilir.Jimin'ler kısa bir süreden sonra gittiklerinden sonra Taehyung gelmişti.Yanında Jennie'nin giymesi için bir kaç parça kiyafet getirmişti.Jennie ne kadar utansada mecbur olarak Taehyung'un onu giydirmesine izin vermişti.Taehyung Jennie'nin bu utangaçlığı karşısında gülümsemiş ve Jennie'nin kızaran yanaklarına birer tane öpücük kondurmuştu.Jennie'yi giydirdikten sonra kucağına alarak odadan çıkıp hastanen çıkışına yönelmişti.Jennie başını Taehyung'un göğüsüne koyarak kokusunu içine çekmişti.Jennie arabanın kapısını açan Woolim'i gördüğünde gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎
Fanfiction"𝑵𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒍𝒂 𝒆𝒗𝒍𝒆𝒏𝒊𝒑 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛𝒍𝒖𝒈̆𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎𝒌𝒊?" 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓༄༄༄