10

3.3K 272 82
                                    


Jennie'den

Hayat her zaman yüzüme gülmeyecekti
.Bu hayatta hem mutlu olmak hem de mutsuz olmak vardı. Şuanda ne mutlu ne de mutsuzdum. Hiç birşey hissetmiyordum. Soğuk rüzgar üşümeme sebep oluyordu. Gözyaşlarım yanağımda kurumuştu. Zifiri karanlığı aydınlatan ay işığı vardı. Buradan uzaklara gitmek istiyordum. Her kesten uzak bir yere. Bilmediğim bir ülkeye gitmek istiyordum. Bilmediğim yolları bulmak için aramak istiyordum.Yaşadığım acılara artık katlanamıyordum.Her defa yolun başına dönüyordum. Kendimi yine ve yine ağlarken buluyordum.Kalbimdeki acı daha da derine iniyordu. Kalbimdeki yarayı iyleştirebilecek biri yoktu. Kendimi terk edilmiş gibi hissediyordum. Bu gece göz yaşlarıma yıldızlar ve ay ışığı eşlik ediyordu.Keşke yıldızlar kadar özgür olabilseydim.

Han nehrinin kenarındakı banklardan birine oturmuş sevgili kocamın beni aramasını bekliyordum aynı zamanda da hayatımı sorguluyordum.Gece saat bilmem kaçtı belkide sabaha karşı 3-tü.
Ve ben burada kaç saattir tek başıma oturuyordum.

X:Vay canına buna bakın

Diyen adama döndüm  yanında iki tane  adam vardı.

X:Bu gece bara gitmemize gerek yok şunun güzelliğine bakın.

Jen:Ne diyorsun sen?

Diyerek çantamı elime alıp ayağa kalkmıştım.

X:Çok açık konuşuyorum bence güzelim.

Diyerek saçımdan bir tutam alıp kulağımın arkasına götürmüştü.Elini belime koyup

X:Hadi şimdi bizimle geliyorsun zorluk çıkarma.

Jen:Ne diyorsun sen evliyim ben.

X:Umrumda mı?

Diyerek  beni kolumdan çekiştirmeye  başlamıştı .Elimi onun elinden sertçe çektim ve iki adım geriledim.

Jen::Tamam sizinle gelicem ama ilk önce şu araba sizin mi?

X:Hangi araba?

Adamlar arkalarını döndüler .Bende yavaş-yavaş geriye gidip koşmaya başladım.

X:Hey kız kaçıyor yakalayın onu.

Adamlar arkamdan koşmaya başlamıştı. Ayağımdakı topukluları aldırmadan koşuyordum.Yoldan geçecekken frenleyip karşımda duran arabayla yerimde donup kalmıştım. Arabadan kişiyle şaşırmıştım bu Taehyung'du . Hızlıca yanıma geldi.

Tae:İyi misin?

Adamlar yanıma gelmişti . Adam gelip benim kolumdan tutup yanına çekti .

X:Afedersiniz beyefendi. Sevgilim iyi misin?

Jen:Manyak mısın bırak  kolumu serseri.

Tae:Bırak karımın kolunu!

X:Karım mı?Bana evli olduğunu söylememiştin.

Jen:Defol burdan sen değil miydin "bu gece bara gitmeye gerek yok beyler şu güzelliğe bakın" diye.

Tae:Polis çağırmadan gidin burdan!

X:Gidiyoruz beyler bize kız mı yok

Adamlar gitmişti Taehyung'da bana dönerek konuştu.

Tae:Hadi arabaya bin.

Onu dinlemeden Han nehrine yürümeye başladım.

Tae:Nereye gidiyorsun diyerek arkamdan gelmeye başladı.Han nehrine gelmiştim Taehyung'da gelip karşımda durmuştu.

Jen:Nerdeydin?

Tae:Seni ilgilendirmez.

Jen:Beni ilgilendirmez mi?Ben saatlerdir bankta oturup senin aramanı bekledim.Üstüne üstlük serserilerle uğraştım.

Tae:Uzatma hadi eve gidiyoruz.

Jen:Yeter!Yeter yeter. Herşeyi sen yapıyorsun ama sorumlusu olarak beni görüyorsun.Benden nefret ediyorsun biliyorum ama bu kadarı fazla.Ben yoruldum artık.

Tae:Yapabileceyim birşey yok.

Jen:Lütfen beni eve götür malum artık sabah açılıyor.

Diyerek yürüyüp arabaya bindim.

Yol boyu koşmamıştık. Eve geldiğimizde  arkama bakmadan arabadan inmiş  odama gelmiştim.Güzelce duş alıp uyumak istiyordum.

30 dakika sonra

Duşumu alıp geceleğimi giyinmiştim yatağa yatacakken Taehyung odaya girdi.Onunla muhattap olmak istemiyordum da bu gece de  çekip gitmeyecek miydi?

Jen:Bu gece de gitmeyecek misin?

Tae:Hayır gitmeyecem.

Jen:Nerde yatacaksın?

Tae:Kocaman yatak ikimizde sığarız değil mi?Ha eğer rahatasız oluyorsan kanepede yatabilirsin.

Sinir ediyor beni ya deliricem. Yataktan hemen kalkıp dolaba ilerledim.Dolaptan yastıkları alıp yatağın ortasına dizdim.

Jen:Bu çizgiyi geçersen sabah çok büyük bir kavga olur.

Tae:Sana bayılmıyorum.

Jen:Sanki ben sana çok bayılıyorum.

Diyip sırtımı ona dönerek yatağa yattım.Birkaç dakika sonra yanıma bir ağırlık çöktüğünü hissetmiştim .

_________________________

Bağırma ve çığlık sesiyle uyanmıştım. Gözlerimi açmadan yataktan doğruldum.

Jen:Noluyo yaa?

Tae:Bilmiyorum sesler aşağıdan geliyor galiba hadi inip bakalım.

Yataktan kalkıp odadan çıktık .Merdivenlerden aşağı indikce sesler daha da artıyordu. Herkes salona iniyordu.Salona indiğimizde etrafta bağırarak koşan bir adet Jin ve onu durdurmaya çalışan Jisoo vardı.
Jin bağırarak bana doğru koşmaya başlayınca Taehyung beni kolumdan tutup kendine çekti.
Neler oluyor yaa?




Tamı tamına 560 kelime yazdım ve şuan belim ve parmaklarım kopuyor.

Yorum sınırını boş harfler yazarak doldurmayın hikaye hakkında fikirlerinizi merak ediyorum.
Yorum sınırını böyle doldurursanız yorum sınırını dolmuş saymıycam.

Oy sınırı:17
Yorum sınırı:40

Çok birşey istemiyorum hadi yapabilirsiniz cankolar.

SEVİLİYORSUNUZ.

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin