Jennie'den
Gözlerimi açtığımda aynı odada olduğumu gördüm.Kaderim buydu galiba bir yere kaybolsamda aynı yere geri dönüyordum.Keşke hayat bir yandan da güzel olsaydı.Herkes bu hayatda mutsuz olabiliyor ama mutsuzken bile onları mutlu eden birileri oluyor.Ben mutlu bile olamıyorum.Ben mutlu olduğumda Taehyung bir şekilde kırıcı sözleriyle mutluluğumu dibe vurabiliyor.Kendimi fiziksel ve ruhen hiç iyi hissetmiyordum çok yorulmuştum.Kolumu kaldıracak gücüm yoktu.Kendimi çok ama çok yalnız hissediyordum.Ağlamak istiyordum çok dolmuştum ama gözyaşlarımı artık tükenmişti.Keşke evlendiğim kişi daha anlayışlı olsaydı.Herkes iyi misin diye soruyor ama bunun cevabını ben bile bilmiyorum.Yataktan doğrularak etrafı inceledim .Sıcak bir duşa ihtiyacım vardı.Gözüme gelen güneş ışığıyla ellerimle gözümü kapattım.Güneş ışığı sanki ruhumu okşuyordu.Yataktan ağaya kalkacakken gördüğüm kişiyle duraksadım.Taehyung yatağın yanında yerde oturmuş vaziyyetde yatıyordu.Ne yani bütün gece burda mı yatmıştı?Neden?Umrumda değil ne hali varsa görsün.Yataktak kalkarak banyoya ilerledim.
Tae:Günaydın.Kendini nasıl hissediyorsun?
Başımı arkaya çevirerek ona baktım.Yerden kalkmış dağınık saçlarını karıştırıyordu.Sanki karşımda dün üstüme kükreyen adam yoktu.
Jen:Hissetmiyorum.Hiç birşey hissetmiyorum.
Diyerek banyoya girdim.Benimle dalga geçiyor galiba. Bir iyi davranıyor bir kötü davranıyor.Bana karşı davranışlarında kötü iyiliğe karşı daha çoktu.Sıcak bir duş alıdıktan sonra üzerimi giyindim.Hafif makyaj yaparak saçımı düzleştirdim.
Odaya döndüğümde Taehyung odada yoktu aşağa inmiş olmalıydı.Salona indiğimde hiçkimse yoktu.Mutfağa gitdiğimde hizmetliler ordaydı.
Jen:Günaydın.Acaba evdikilerin nerde olduğunu biliyormusunuz?
X:Günaydın efendim.Bayan Kim bayan Jisoo ve Bayan Lisa bir derneğe katılmak için çıktılar.Bay Kim ve diğerleride şirkete gitti.Kahvaltınızı hazırlayalım mı efendim?
Jen:Ah hayır size kolay gelsin ben çıkıyorum.
Çantamı alarak dışarı çıktım.Telefonu açarak Jimin'i aradım.
Jen:Alo Jimin.
JM:Jennie iyi misin kendini nasıl hissediyorsun?Bizi çok endişelendirdin lütfen bir daha böyle birşey yapma.
Jen:Jimin sakin ol lütfen.Endişe edecek birşey yok iyiyim.Müsaitsen görüşelim mi?Nayeon'nu da getir onu çok özledim.Sizinle vakit geçirmek istiyorum.
JM:Emredersiniz hanımefendi konumu atarsın.
Gülmseyerek konuşmayı sonlandırdım.Konumu atarak telefonu kapatıp çantama koydum.
♡
Kafede oturmuşmuş Jimin'lerin gelmesini bekliyordum.Onlarla biraz vakit geçirerek kafamı dağıtmış olurum.
NY:Abla
Nayeon abla diyerek koşup hemen bana sarılmıştı.Kollarımı ona sarıp başına öpücük bırakmıştım.Düğünden sonra onu görmemiştim bu yüzden onu çok özlemiştim.Nayeon sarılmayı bırakıp yerine oturmuştu.Jimin bana sarılarak kulağıma "Ne zaman kötü hissetsen beni ara "diyerek kulağıma fısıldamıştı.Jimin'de yerine oturduktan sonra Nayeon heyecanla konuşmaya başlamıştı.
NY:Abla biliyor musun abim beni evleneceği kızla tanıştırdı.Çok güzel görünce çok seveceğine eminim.
Jen:Öyle mi?Bir tek ben tanışmadım galiba.Eee düğün ne zaman?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎
Fanfiction"𝑵𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒍𝒂 𝒆𝒗𝒍𝒆𝒏𝒊𝒑 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛𝒍𝒖𝒈̆𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎𝒌𝒊?" 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓༄༄༄