18

3.3K 258 369
                                    


Taehyung'dan

Bazen hiç keşke büyümeseydim diyorum.Büyüdükce sorumluluğum ve sorunlarım arttı.Küçükken babamla aramda olan o güçlü bağ şimdi kopuyormuş gibi hissediyordum.Ben büyüdükce babamda değişti.Katı kuralları ortaya koyarak adeta gerçek benliğimi yok etti.Olanları sadece kenardan sessizce izlerdim.Hiç bir şey söylemezdim.Sanki ruhum kaybolmuş gibiydim.Belki hâlâda öyleyim.Olanlara tepki göstermesemde içimden çok düşünürüm ve bu düşünceleri yok etmesem beynimin patlayacağını hissediyorum.Düşünceler... düşünceler...ve düşünceler...lanet olsun.Sadece yolumu kaybetmiş nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum.

Gözümü gök yüzünden çekerek Jennie'ye çevirdim.Koltukta başı sarkmış  şekilde uyuyordu.Ayağa kalkarak ona ilerleyip yavaşça kucağıma alaram eve ilerledim.Odaya girdiğimde dikkatlice yatağa yatırıp üzerini örttüm.Pijamalarımı alıp lavobaya gidip üzerimi değiştirerek yatağa uzandım.Yan yatarak Jennie'nin yüzünü izlemeye başldım.Küçük bir yüze sahip olması onu oldukca tatlı yapıyordu.Yanımda nadiren gülümsemişti ama gülümserken sanki ay ışığında yatan güller tekrar uyanıyordu.Oldukça kırılgan ve naifdi.Dokununca bile sanki onu tekrar kırabileceğimi düşünüyordum.Çünkü ben insanların kalbini kırmaktan bir numaraydım dimi?O gece beni öptükten sonra uyuya kalmıştı.Bende şaşkınlığımı üzerimden atamamıştım.Sabah konuyu açmayınca bir şey söylememiştim.Belkide unutmuştur diye düşündüm.Çünkü sarhoştu.O gece sadece parmaklarım dudaklarımda sabaha kadar onu izleyerek uyuya kalmıştım.Öpücük için hiç kötü hissetmemiştim oldukca masum ve narin bir öpücüktü.Kim Jennie bana neler yapıyordu?

  
                                  ~~~

Aynanın karşısında kravatımı bağladıktan sonra arkamı dönerek yatakta yatan Jennie'ye ilerledim.Yüzünü yastığa gömmüş uyuyordu.Kalkması için elimle omzuna dokundum.

Tae:Jennie ...Jennie...

Jen:Hmm...

Dönerek sırt üstü uzanmıştı.

Tae:Jennie...

Elleriyle gözlerini ovaladıktan sonra gözlerini açıp kırpıştırark bana bakmaya başlamıştı.

Jen:TaeTae?Noldu?

Tae:TaeTae ne ya?Hadi kalk hazırlan gidiyoruz.

Jen:Nereye?

Tae:Basın toplantısına.Karım olarak bu toplantıya katılmak zorundasın.

Jen:Niye dün demedin yaa?

Diyerek telaşla yataktan kalkmıştı.

Tae:Unnutum.

Jen:Gıcık.

Koşarak lavaboya gitmişti.Bu biraz... çok tatlıydı.

Jennie'den

Hazırlandıktan hemen sonra arabaya binmiştik ve Taehyung şuan bana yapacağım şeyleri söylüyordü.

Tae:Soru sorduklarında ben cevaplıcam.Eğer cevap veremezsem sen cevaplarsın zaten.Dimi?

Jen:Bir basınımız eksikti.

Tae:Çok şikayetçi oluyorsunuz Bayan Kim.

Jen:Sadece biran önce her şeyin bitmesini istiyorum.

Tae:Bende bunun için uğraşıyorum zaten.

Jen:Umarım şu basın toplatısını belasız bir şekilde atlatırız.

Tae:Senin şu umarımlar hiç tutmuyor Jennie.

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin