9

3.3K 273 101
                                    


Bize doğru gelen üvey babamla kaşlarım çatıldı.

Tae:Ne işiniz var burda sizi güzelce uyardığımı düşünüyorum.

Taehyung'u es geçip bana döndü .

JB:Abinin ne yaptığından haberin var mı senin?Ne yap et onu ikna et.

Jen:Ne yapmış abim?

JB:Bir zahmet ara ve sor!

Tae:Haddinizi aşmayın!Hemen burayı terk edin!

Acaba abim onu sinirlendiricek ne yapmıştı?Abimle bu konuyu konuşmam  gerekiyordu.Elimden çekilmemle  düşüncelerimden ayrıldım.Taehyung'un çalışma odasına gelmiştik.Elimi bırakıp masasına oturdu.
Tae:Hadi otur.

İlerleyerek koltuğa oturdum.

Tae:Baban ayağımıza çok dolanıyor.

Jen:O benim babam değil.

Tae:Orasıyla ilgilenmiyorum.

Gıcık beni sinir ediyor.

Jen:Benim abimle görüşmem gerekiyor.

Tae:Şirketten çıktığımızda seni abinle görüşeceğin yere bırakırım.Benimde uğramam gereken yer var.Birilerinin sizi görmeyeceği bir yer ayarlayın.

Jen:Tamam .

Çalınan kapıyla konuşmamızı sonlandırmıştık.

Tae:Gel.

X:Bay Kim imzalanması gereken dosyaları getirdim.

Tae:Getir.

Beni gören kızın kaşları çatıldı, gözlerimi devirdim.Taehyung gibi çalışanlarıda gıcık.

X:Başka birşey ister misiniz Bay Kim .

Tae:Hayır. Karıcım sen birşey istermisin?

Jen:Hayır.

1 saat sonra

Jen:Off ben sıkıldım yaa bitmedi mi işin?

Tae:Hadi çıkalım.

Elimden tuttu ve birlikte odadan çıktık .
Gözler üzerimizdeydi rahatsız olmuyor değildim.Bu kadar gündemde olmayı sevmiyordum. Ama gündemin tam merkezine düşmüştüm.Arabaya binmiştik Taehyung arabayı çalıştırmıştı.

Tae:Adresi söyle.

Jen:xxxxxxxxx

30 dakika sonra

Araba durmuştu inmek için haraketlenecekken kolumdan çekilmemle ona döndüm.

Tae:İşin bitiğinde ararsın gelip seni alıcam.

Onu kafamla onaylayıp arabadan inmiştim.Kapınınn önüne gelip  zili çaldım .Kapı açılmıştı kapıyı açan Jimin'di.Siyah saçları dağılmış gözaltları kararmıştı.Karşımda dağınık  bir Jimin görüyordum.

JM:Jennie?

Jen:Jimin bu halin ne böyle ?

Onu kenara itip eve girmiştim.Her taraf içki şişeleri ve atıştırmalıklarla doluydu.

Jen:İçtin mi sen?

İlerleyip koltuğa oturdum.

Jen:Düğüne gelmemiştin.

JM:Ne yapsaydım gelip o pislik adamın seni nasıl harcadığını mı izleseydim?

Sessiz kaldım çünki verecek cevabım yoktu.

JM:O kocan olucak adam sana birşey yapmadı değil mi?

Jen:Hayır abi ben iyiyim beni merak etme. Ben seninle başka birşey  konuşucaktım.

JM:Ne konuşucaksın?

Jen:Bugün Taehyung'la Kim Holding'e gitmiştim . O adamda ordaydı . Bana yakınlaşıp abin neler yaptı biliyormusun gibi konuştu. Sahi abi onu sinirlendiricek kadar ne yaptın?

JM:Nayeon'a velayet davası açtım.

Jen:Ne? Ne yaptın?Abi sana inanamıyorum ne yapacaksın.Evli bile değilsin bu davayı kazanman zor hatta imkansız.

JM:1 hafta sonra evleniyorum.

Jen:Sana inanamıyorum.

JM:Sakin ol Jennie hepsi kardeşimiz için.

Jen:Kim bu kız ben tanıyormuyum?

JM:Hayır tanıştırırım bir ara.

Jen:Peki o kızı seviyor musun ya da o seni?

JM:Hayır.

Ayağa kalktım bu olanlara inanamıyorum.Abiminde hayatının benim gibi olmasını istemem.

Jen:Abi bu çok zor çok.

Diyip gitmek için kapıya doğru yürüdüm.Kafam iyice karışmıştı gözlerim dolmuştu. Eve gitmek istiyordum bu yüzden Taehyung'u aradım ama bir türlü açmıyordu .

2 saat sonra

Han nehrine gelmiştim. Taehyung telefonunu bir türlü açmıyordu.Eve tek başıma gidemezdim Taehyung'u sorsalar ne söyleyecektim. Beni zor durumda bırakıyordu.Oyunu başlatan oydu ama uygulamıyordu.Taehyung her zaman beni  yarı yolda bırakıyordu şimdi  olduğu gibi.

Merhaba siz oy verince yazmak isteyim dahada artıyor cankolar.
Taehyung nerde acaba?

Oy sınırı:14
Yorum sınırı:45

SEVİLİYORSUNUZ😘

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin