6

3.6K 292 138
                                    


Dinlenmek için odaya çıkmıştım .Yatakta yatıyordum aynı zamanda da düşünüyordum. Kendimi daha iyi hiss ediyordum. Acıyı unutmuştum ama ailemi çok özlemiştim. Ailem derken kast etdiğim üvey babam ve sözde annem değil. Abim ve kardeşlerimi özlemiştim. Evdeki insanlara ısınmıştım . Jisoo ve Lisa 'la yakınlaşmıştım. Jinin espirileri sayesinde çok gülmüştüm. Aklıma geldikce gülüyordum. Birden kapı sertçe açıldı. Gördüğüm kişilerle yüzümdeki gülümseme soldu . Gelen sevgili üvey babam ve annemdi. Annem hızlı adımlarla yanıma gelip bana sarıldı. Ona karşılık veremiyordum. Çünkü içimdeki küçük kız çocuğu ölmüştü. Sarılmasını bitirip ellerini ellerimin arasına aldı.

JA:İyi misin ?

Jen:Ne işiniz var burda?Gidin

JÜB:Ne o bizi mi kovuyorsun?

JA:Jennie iyi mi-

Jen:İyiyim şimdi gidin burdan.

JA:Kızım bak-

Annemin ellerini itip yataktan kalktım.

Jen:Kızım mı?Şimdi mi kızın olduğum aklına geldi?O adam bana tokat atıp saçımdan sürükleyip beni tehtid ederken nerdeydin?

JA:Jennie kızım sakin ol

Jen:Bana kızım deme!

Bağırıyordum aynı zamanda da ağlıyordum ruhum yorulmuştu artık.

Jen:Sen o adamla evlendiğin gün Jimin'i ve beni kaybettin. O adamdan ölesiye nefret ediyorum . O adam bana dokunmaya kalkıştı ama sen bana inanmak yerine o adama inandın.O adam şerefsiz herifin teki.

O adam hızlı adımlarla gelip bana tokat atacakken eli biri tarafından tutuldu.Bu Taehyung'du .Üvey babmın elini sertçe itti ve beni arkasına aldı.

Tae:Karıma tokat atma hakkını size kim veriyor?Hemen bu evden defolup gidin. Ne bu eve ne de Jennie'ye bir adım dahi yaklaşmayın yoksa bedelini ödersiniz.

JÜB:Bu iş burda bitmedi.

Taehyung'un dediklerinden sonra gitmiştiler.Sinirden ellerim titriyordu.
Taehyung'a döndüm.

Jen:Teşekkür ederim.

Tae:Teşekkür etmeğe gerek yok ben rolümü benimsedim sende benimsesen iyi edersin Kim Jennie.

Diyip odadan çıkmıştı.Arkasından baka kalmıştım .Ne yani hepsi oyunmuydu.

Taehyun ne yaptın sen?
Bölümü nasıl buldunuz?

Oy sınırı:8
Yorum:30

SEVİLİYORSUNUZ😘

Oy verin ve yorum yapın cankolar.

𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin