Jennie'den
Odanın bir köşesinde yerde oturmuş dizlerimi kendime çekmiş kollarımla sarmış ağlıyordum.Çok yalnız hiss ediyordum. Ruhum yorulmuş , kalbim yaralanmıştı. Ağlamaktan gözlerim yorulmuş boğazım kurumuştu. Bunları hak edicek ne yapmıştım. Ayağa kalkacak halim yoktu . Odaya birileri girmişti. Seslerinden anladığım kadarıyla Jisoo ve Lisa'ydı . Kolumda bir el hiss ettim. Başımı kaldırıp bakamıyordum bile. Jisoo yavaşça eliyle başımı kaldırıp bana baktı.
JS:Jennie iyi misin?
Cevap veremiyordum zorla kısık sesimle cevap vermiştim.
Jen:Hayır.
Cevap vermemle hıçkırıklarım artmış .
Sarılmaya ihtiyacım vardı. Bu yüzde Jisoo'ya sarıldım.JS:Lisa su getir .
LS:Tamam.
JS:Sakin ol Jennie sen güçlü bir kızsın kendini toparla.
Lisa'nın getirdiyi suyu bana içirdi .
JS:Hadi yüzünü yıkayalım.
Yavaşça beni kaldırıp lavobaya götürdü .Yüzümü yıkamama yardım etti.Beni yatağa yatırıp üzerimi örttü.
JS:Şimdi aklına hiç birşeyi takma ve uyu.
Taehyung'dan
Şirkete gelmiştim hall etmem gereken işlerim vardı. 2 gündür babam o kız yüzünden şirkete gelmeme izin vermemişti. Babam yüzünden onunla uğraşmak zorunda kalmıştım. Telefonum çalıyordu arayan babamdı .
Telefonu açıp kulağıma götürdüm.TB:Nerdesin sen? Sana karınla ilgilenmeni söylemiştim!
Bağırmasıyla telefonu kulağımdan uzaklaştırdım.Tekrar telefonu kulağıma götürüp cevapladım.
Tae:Şirketteyim.
TB:Hemen eve geliyorsun 30 dakikan var çabuk ol!
Diyip telefonu kapatmıştı. Şirketten çıkıp arabayla eve doğru gitmeye başladım.Eve vardığımda arabadan indim.Kapının zilini çaldım.
X:Hoşgeldiniz efendim.
Tae:Babam nerde?
X:Çalışma odasında.
Hızlıca merdivenlerden çıkıp odanın kapısını çaldım.
TB:Gel.
Kapıyı açıp içeri girdim.
TB:Nerdesin sen?Karının ne halde olduğunu biliyormusun?Jisoo ve Lisa odanıza girdiğinde yerde haraketsiz şekilde oturuyormuş.
Tae:Bundan banane?Biz zorla evlendirildik.Ben o kızı sevmiyorum ve ilgilenmiyorum.
TB:Ne olursa olsun o senin karın.
Tae:O benim karım değil sadece kağıt üstünde karım.
TB:Taehyu-
Babamın kalbini tutmasıyla gözlerim büyüdü.Hemen babmı tutup annemlere seslendim.
Tae:ANNE!
TA:Noldu?Aman tanrım!
Tae:Hemen doktor çağırın.
30 dakika sonra
Doktor babamı muayine ediyordu. Babam için endişelenmiştim benim yüzümden bu haldeydi.
Tae:Bay Lee babam iyimi?
BL:İyi ama stresten ve üzüntüden uzak durması gerekiyor.
Babam için her şeyi yapardım.
O an sinirime yenik düşmüştüm.JS:Bay Lee başka birini daha muayine edermisiniz?
BL:Tabiki.
Tae:Kimi?
JS:Jennie.
JS:Burdan gelin Bay Lee .Taehyung gelmeyecekmisin?
Odaya geldiğimizde haraketsiz şekilde yatıyordu.Jisoo onu uyandırmak için haraketlenmişti ve başarmıştı.
JS:Jennie güzelim doktor seni muayine edicek.
Jen:Gerek yoktu.
Bay Lee onu muayine etmeye başladı.
BL:Yorgun düşmüş dinlenmesi gerekiyor.Geçmiş olsun.
Jen:Teşekkürler.
Doktor ve Jisoo odadan çıkmıştı.
Bende yatağa ilerleyip oturdum .Tae:Konuşmamız gerekiyor.
Merhaba nasılsınız?
Yazarken parmaklarım koptu.
Karantinanız nasıl geçiyor?
İlk defa Tae'nin ağzından yazdım nasıl buldunuz?Oy sınırı:9
Yorum sınırı:35SEVİLİYORSUNUZ💜
ÖPTÜM CANKOLAR BYE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎
Fanfiction"𝑵𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒍𝒂 𝒆𝒗𝒍𝒆𝒏𝒊𝒑 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛𝒍𝒖𝒈̆𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎𝒌𝒊?" 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓༄༄༄