Jennie'den
Jen:Yaklaşma.
Koşmaktan bacaklarımı hissetmiyordum.Artık nefes almakta zorluk çekiyordum.Etrafın karanlığı beni boğuğuyordu.Yüreğimi korku sarmıştı.Ne kadar koşsamda bir yere varamıyordum.
X:Güzelim kaçmana gerek yok zaten seni elde edicem.Sen benimsin ama her şeyinle benim olman lazım.Nereye kaçarsan kaç seni bulucam güzelim.
Jen:Hayır yaklaşma lütfen!Lütfen yaklaşma!
X:Artık çok geç güzelim.
Jen:Güzelim demeyi kes!Lütfen lütfen lütfen!!!
Diyerek ellerimi kulaklarıma bastırmıştım.
X:Direnmeyi kes yolun sonuna geldin.
Jen:Yaklaşma hayır hayır .HAYIR.
Diyerek yataktan kalkmıştım.Hepsi kabus sadece bir kabus sakin ol Jennie sakin ol.Seslice ağlamaya başladığımda Taehyung'un uyandığına dair mırıltılarını duymuştum.
Tae:Neler oluyor?
Diyerek ışıkları yandırıp gözlerini ovalamıştı.
Tae:Neden ağlıyorsun?
Cevap vermeyerek ağlamaya devam etmiştim.Komidin üzerindeki suyu alarak bana uzatmıştı.Yavaşça sudan bir kaç yudum alarak ona bardağı ona geri uzatmıştım.
Tae:Neden ağlıyorsun?
Jen:K-kabus gördüm.
Tae:Sadece bir kabus gerçekleşecek değil.Uyumaya devam et.
Al işte Kim Taehyung kendisinden bile büyük soğukkanlılığıyla karşımdaydı.
Jen:Ama çok kötüydu.
Diye hıçkırmıştım.
Tae:Offf.Ağlamaman için ne yapabilirim?Çok uykum var lütfen ağlama uyumaya çalış.
Jen:Uyuyamam.
Tae:O zaman ağlamayı kes!
Jen:Kesemem.
Diyerek daha da seslice ağlamaya başlamıştım.
Tae:Lütfen ağlamayı kes çok uykum var.
Jen:Uymak istiyorsan diğer odalara git.
Tae:Kim Jennie sınırlarını aşıyorsun.Ya ağlamayı kesersin ya da...
Jen:Ya da ne beni tehtid mi ediyorsun?
Tae:İnan bana duymak istemezsin.
Diyerek bana yaklaşmaya başladı.
Jen:Hey hey Kim Taehyung uzak dur.Hem ben ağlamıyorum bak.Şimdi uyumaya devam et.
Tae:Hah işte böyle.Bu arada ben biraz içkiyi kaçırmışım neler saçmaladım.
Jen:Çok uykum var anlatamam.
Diyerek ışıkları kapatmıştım.
Tae:Uyuyamazmış.
Tabiki yalan söylemiştim o kabustan sonra asla uykum gelemezdi.Eskiden yaşadıklarım gerçekten bir kabus gibiydi.Onu bir daha asla ama asla görmek istemezdim.Canım çok yanmıştı.Kalbim parçalara ayrılmıştı.Umursanmaz halde olmuştum.Ne kadar içimde geçmişe dair intikam alma duygusu olsada bu duyguyu bastırıyordum.Çünkü ben böyle biri değildim.Böyle bir şeyi yapmaya cesaret edemezdim.Kendime gelmem iyleşmem zaman almıştı ama iyleşmiştim.Çok değişmiştim eski Jennie değildim.Artık olgun bir Jennie'dim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎
Fanfiction"𝑵𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒍𝒂 𝒆𝒗𝒍𝒆𝒏𝒊𝒑 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛𝒍𝒖𝒈̆𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎𝒌𝒊?" 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓༄༄༄