Sabah rahatsız edici güneş ışığının gözlerimi katletmesiyle uyanmıştım.Yataktan doğrulduğumda gelinliğin hâlâ üzerimde olduğunu farkettim.Dün gece üzerimi değiştirmeden uyuya kalmıştım . Üzerimdeki gelinlikten bir an önce kurtulmak istiyordum.Bu gelinliği giymem evlenmem bile hataydı.Gece gittikten sonra gelmemişti.Bende uyuya kalmıştım.O da bu evliliği istiyor gibi durmuyordu.Aksine gece bana attığı bakışlar bu evlilikten nefret ettiğinin göstergesiydi.
Yataktan kalkarak lavobaya ilerledim.Lavobaya girip ayna karşısında kendime baktım.
Berbat haldeydim yaşadıklarım aklıma geldikçe gözlerim doluyordu .Bu evlilik bana göre değildi.Kendi istediğim gibi yaşayamıyordum.Herkes hayatıma el atıyordu.Kendi istedikleri gibi şekillendirmek istiyorlardı. Ben kendi hayatımı kendim şekillendirmek istiyordum .Ama bu şimdi mümkün değildi.Babamı çok özlemiştim.Eğer o yanımda olsaydı evlenmeme asla izin vermezdi.O öldükten sonra annem sözde aşık olduğu adamla evlenmişti. Benim abim ve kız kardeşim var. Abim Jimin 25 kız kardeşim Nayeon 10 yaşında.
Abim Jimin üvey babamın haraketlerine sinirlenip evi terk etmişti ama bizimle görüşüyordu.Gerçi bende istemesem bile evlenerek o adamdan kurtulmuştum
Düşüncelerimden ayrılıp sıcak bir duş aldım. Üzerimi giyinip hafif makyaj yaptım. Odadan çıkıp aşağı indim.Herkes kahvaltı ediyordu. Herkese günaydın diyip yerime oturdum. Bay Kim'in konuşmasıyla ona döndüm.TB:Kızım Taehyung nerde?
Ne bileyim nerde. Ne söyleyecektim dün gece çekip gitti ve gelmedimi.Aklıma gelen her zaman ki basit bir bahaneyi söyledim
Jen: Aa şey sabah toplantısı olduğunu söyleyip erken çıktı.
TB:Demek öyle
Bunu kaşları çatık ve sinirli şekilde söylemişti . Aniden masadan kalkıp gitti.
TA: Kızım Taehyug sana kötümü davranıyor?
Jen:Hayır efendim
TA:Efendim demene hiç gerek yok kızım anne desen yeter
Jen: Tamam anne
Kahvaltı yapıp odama çıktım.
~~~~
Akşam olmuştu ve ben akşama kadar düşünmekten kafam şişmişti.Çalınan kapıyla oraya döndüm.
Jen:Gir
Hizmetçi gelmişti .
X:Efendim akşam yemeği için çağırıyorlar.
Jen:Tamam geliyorum
Aşağı indim Taehyung'da burdaydı.
TB: Hadi kızım Taehyung'un yanına otur.
Gidip onun yanına oturdum.
Herkes yemeğini yiyip salona geçiyordu. Taehyung'un telefonu çaldığında .Telefonunu kulağına götürüp dışarı çıktımıştı.Bende salona geçtim .
Taehyung telefon görüşmesinden sonra salona geldi.Tekli koltukta oturacakken Jungkook oturdu.Jk:Hadi abi yengemin yanına otur.
TB:Hadi Taehyung.
Taehyung istemsizce yanıma oturdu.
2 saat sonra
Herkes birlikte sohbet etdikten sonra odalarına çekilmeye başlamıştı.Bende odaya gitmek için ayaklanmıştım Taehyung da kalkmıştı.
Odaya girdiğimde lavobaya gidecektim ki kolumdan çekilmemle ona döndüm.Jen:Bir şeymi oldu?
Tae:Evet oldu
Kolumu bıraktı ve üzerime gelmeye başladı.Bende o geldikce arkaya gidiyordum .Birden yatağa düşmemle duraksadım . Hafif üzerime eyilib gözlerini gözlerime dikti .
Tae:Sabah babama ne söyledin?
Jen:Hiçbir şey sadece...
Tae:Kes!
Biranda bağırmasıyla irkildim.
Tae:Sakın evdekileri bana karşı doldurmaya çalışma yoksa...
Telefonunun çalmasıyla duraksadı.
Telefonunu cebinden çıkarıp ekrana baktı .Sonra gözlerime bakıp odadan çıktı.Yine gitmişti arkasında gözü yaşlı beni bırakarak.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Oy sınırı:5
Yorum sınırı:10Her gün yb gelebilir eğer sınır dolarsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑭𝒐𝒓𝒆𝒗𝒆𝒓❦︎𝑻𝒂𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆✔︎
Fanfiction"𝑵𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒅𝒊𝒈̆𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒎𝒍𝒂 𝒆𝒗𝒍𝒆𝒏𝒊𝒑 𝒎𝒖𝒕𝒔𝒖𝒛𝒍𝒖𝒈̆𝒂 𝒎𝒂𝒉𝒌𝒖𝒎 𝒆𝒅𝒊𝒍𝒊𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎𝒌𝒊?" 𝑫𝒖̈𝒛𝒆𝒏𝒍𝒆𝒏𝒊𝒚𝒐𝒓༄༄༄