🌹korejská 'áftrpárty' s pudinkem🌹

1.2K 70 32
                                    

Kdysi dávno za čtyřmi tisíci  horami, řekami, černými dírami a podobně existovalo jedno krásné království, které si přezdívalo 'Království růží'. Nejspíš si teď říkáte: Proč se mu tak přezdívalo? Je to jednoduché. Kdekoliv jste se podívali viděli jste růže. Ať už jste byli na zahradě, v bazénu, královském zámku, doma, na poli či někde jinde, kdekoliv jste se podívali viděli jste pouze růže.

Zřejmě si říkáte, že lidu království růží už z toho muselo hrabat a to se mýlíte, protože i přes to, že růže byli úplně všude je všichni milovali. Dalo by se říct, že jimi byli posedlí. Mno... a teď se konečně dostáváme ke královské rodině, která si odjakživa žila v nádherném zámku se spoustu komnatami, zahradami a obrovským nádvořím na, kterém rostlo jak jinak než spoustu růží.

Momentálně celému království vládla mocná všemi uznávána královna Dejzr, kterou znali všichni široko daleko ať už kvůli její ryzí kráse a půvabu nebo vysoké inteligenci, občas sice byla trochu stydlivá ale to nikdo neřešil. Království růží krále bohužel nemělo. Nebylo to tím, že by zahynul v boji či by umřel na nějákou hroznou nemoc. Jednou ho prostě královna načapala jak je v posteli s jinou a tak ho dala veřejně popravit. O měsíc později pak zjistila, že je těhotná a o pár měsíců později se jí narodil nádherný zdravý synek, který zdědil jak její ryzí krásu a půvab tak i vysokou inteligenci. Královna ho pojmenovala Matyáš.

Princ Matyáš rostl velice rychle a již ve pěti letech uměl psát, uvařit pudink nebo třeba střílet z luku. Celé království ho milovalo stejně jako růže, které rostli úplně všude. Královna Dejzr byla nadšená z toho jak je její synek šikovný a tak se po konzultaci se svým hlavním rádcem Morrym a dvorním šaškem Vetusem, rozhodla na počest jeho šestých narození uspořádat obrovskou after party na kterou pozvala jak lidi z širokého okolí tak i tři sudičky, které uměly kouzlit a dávat lidem nové dovednosti a taky vlastnosti.

Když ale spočítala kolik lidí má přijít a kolik mají na zámku stoliček tak zjistila jednu znepokojivou věc... Jedna židle chyběla a tak královna ze seznamu hostů vyškrtla jednu sudičku, což se později ukázalo jako osudová chyba...

Když královna oficiálně prohlásila, že uspořádá after party tak VIP lístky byli vyprodány do dvou vteřin, což se stalo novým světovým rekordem a království růží bylo zapsáno do Guinessovy knihy rekordů. To je ale jiný příběh, pojďme se vrátit zpět k přípravám. Jakmile se princ Matyáš dozvěděl, že se bude after party konat na jeho počest nenapadlo ho nic jiného než nakráčet do velkého sálu a pomoci jeho matce.

Po několika hádkách o tom v jakém stylu bude celá after party se rozhodli zeptat nejlepší osoby jaké mohli, protože nikdo to přece nemohl věděti lépe než dvorní šašek Vetus. Po třech setinách vteřiny extrémního využití celé kapacity mozku Vetuse napadlo, že celá after party by se mohla konat ve stylu korejského popu, což přišlo jak královně tak i princovi kupodivu jako dokonalý nápad, ačkoliv si ani jeden z nich nebyl jistý o co přesně jde.

Jakmile byla celá událost naplánovaná princ začal být k nevydržení. Pořád musel něco dělat... Chvíli si hrál na mrtvolu, potom chodil po rukou, potom vařil pudink a vařil by ho nejspíš až do teď, jenže pudink se začal připalovat a tak ho Matyáš stáhl z plotny a přemýšlel co bude dělat dál. V tu chvíli ho napadl ultrahypergigantický nápad nebo také koncept na nejlepší hru na světě. Rozběhl se do jídelny kde čórl hedvábný růžový ubrus se vzorem růží a ovázal si ho kolem krku.

Jak jste jistě mohli všichni pochopit, princ Matyáš si hrál na superhrdinu a světe div se vymyslel si i své superhrdinské jméno. Královna Dejzr se pak málem vyvrátila když zjistila, že její syn skáče po jejím trůně s vlastnoručně vyšívaným, hedvábným ubrusem a u toho křičí něco ve stylu: "BOJTE SE MĚ PADOUŠI! JÁ JSEM TEN NEJSILNĚJŠÍ HRDINA MATTEM!" Když se pak k němu připojil dvorní šašek Vetus, vyvrátila se doopravdy. Naštěstí měla jenom mírný otřes mozku, takže nic vážného.

Když zbývali poslední dva dny do after party, královnina psychika začala upadat do hrozného stavu. Neměla ponětí co se svým synem dělat a hlavního rádce Morryho zavolat nemohla páč byl na odpočinkové dovolené v Banánistánu, kde dělal bůh ví co. Když začala být situace opravdu kritická rozhodla se královna, že to vezme do svých křehkých rukou. Udělala přesně to co by udělala každá matka, kterou všichni nadevše milují.

Tři minuty před večeří nakapala superhrdinovi Mattemovi do pití přesně třináct kapek projímadla. Jakmile si Matyáš nápoje několikrát lokl a polkl ho, tak si královna Dejzr nesmírně oddechla. Znamenalo to totiž, že jediný zvuk který od teď uslyší bude splachování záchodu a hbité kroky svého syna na chodbě. Konečně nebude muset poslouchat křik o tom jaký je obrovský superhrdina! S chutí se pustila se do večeře.

O dvacet minut později už Matyáš seděl na záchodě. Královna se v duchu pochválila a když se nikdo nedíval natáhla si nohy na stůl. Pomalu se začalo schylovat ke tmě a královna si šla lehnout. Normálně by se vyspala, jak se říká do růžova... To by ale Matyáš nesměl celou noc sprintovat z jeho pokoje na záchod.

A tak královnu poprvé napadlo, že to projímadlo svému synovi do pití lít neměla....

🌹Šípková Růženka🌹[Moonattem] Kde žijí příběhy. Začni objevovat