Asi se budete divit ale na tu after party se těšili všichni a když tvrdím, že všichni tak opravdu všichni. Malá miminka se nedočkavě vrtěla v kočárcích, stáří lidé závodili na koňských povozech, které někde vzali, dokonce i zvířata cítila, že se něco chystá. Všichni se už těšili a když nastal den D, obyvatelstvo města a veškerý hosté byli nastoupení před zámkem, již v devět hodin ráno, ačkoliv after party měla začít až ve tři hodiny po obědě.
Princ Matyáš nebo taky jestli chcete superhrdina Mattem samotnou nedočkavostí chodil každých pět minut na záchod, ačkoliv už účinky projímadla úplně vyprchaly. Královna Dejzr měla sice trochu výčitky svědomí z toho, že mu do pití nakapala projímadlo, ale zrovna teď si z toho třeba vůbec nic nedělala. Aktuálně si totiž posedávala na trůnu a četla nějaký přeslazený román, který nikomu nedával smysl.
Za tři minuty se měly otvírat brány a začít pouštět lidé. I když Matyášovi královna rázně řekla ať stojí na místě, šlo na něm poznat jak se celý třese z toho jak se těší. Královna si pro sebe něco zamumlala a přikázala služebnictvu ať začnou pouštět lidí. Jakmile to přikázala lidé se začali cpát do sálu a do 23 vteřin byl sál úplně plný, čímž se překonal světový rekord a království růží bylo opět zapsáno v Guinessově knize rekordů. Když byli všichni na svých místech tak královna pronesla svou děkovnou řeč a přípitek a party mohla začít...
Celá after party byla v plném proudu. Všichni se bavili a většina lidí tancovala na korejskou popovou hudbu. Sálem se neslo cinkání skleniček a vůně korejského grilování. Princ Matyáš stál u stolu šlechty a cpal se všemožnými dortíky a zákusky. Poněvadž všichni začali být trochu v náladě, tak královnu Dejzra nenapadlo nic lepšího než, aby teď sudičky dali jejímu synovi jejich dary ještě před tím než se to zvrtne úplně. Vzala si talíř a mrskla s ním o zem tak, aby na sebe upoutala veškerou pozornost. Když se všichni utišili kývla na sudičky a Matyáše, kteří se okamžitě přesunuli k ní a obřad mohl začít.
První k Matyášovi přistoupila sudička Attack a dala mu schopnost uvařit cokoliv bez toho aniž by to mohl spálit. Královna Dejzr uznaně pokývala hlavou. Jaký to impozantní dar. Druhá sudička Vitaa před princem poklekla a položila mu ruku na rameno. Avšak zrovna když chtěla vyslovit svůj dar, dveře od sálu se otevřeli a v nich stál někdo kdo nebyl na after party pozvaný z důvodu nedostatku židlí. Ano uhádli jste to... Byla to třetí sudička Stay12. Královna překvapeně zamrkala a většina lidí v sále si mezi sebou začali špitat. "Ale, ale... Proč se tady koná after party a já na ní nejsem pozvaná? Hmmm?" zamračila se třetí sudička.
Nikdo jí na to neodpověděl. Princ se bezstarostně začal dloubat v nose a královna pokrčila rameny. "Fajn... Tak víte co? Když už jsem tady dám princovi taky svůj dar." Pro změnu se zamračila královna a poněvadž už v sobě měla pár skleniček nedělalo jí problém se vyjádřit. "Dobře ale ať ten tvůj dar není nějaká brutální sračka..." To třetí sudičku trochu vytočilo, okamžitě se však uklidnila a na tváři se jí objevil zlomyslný úsměv. Královnu to poněkud znepokojilo a rukou nenápadně naznačila strážím u vchodu ať dávají pozor. Třetí sudička Stay12 si toho všimla ale nic nedala najevo. Přistoupila k princovi a druhou sudičku Vitu, která u prince pořád klečela odstrčila bokem a sama si před prince Matyáše klekla. Princ se přestal dloubat v nose a zaujatě se podíval na třetí sudičku a trochu se usmál. Třetí sudička se usmála taky a prohrábla mu jeho světlé vlásky. "Ty jsi mi to ale roztomilý klučina. Určitě tě mají všichni rádi, že jo?..." Královna Dejzr souhlasně pokývala hlavou. "...Škoda, že to tak už nebude."
"Eh...?" podivil se princ a odstoupil od třetí sudičky. Královna se zamračila. "Jak to myslíš ty egoistická svině? Hmm...?" Třetí sudička se uchechtla a pronesla svůj dar, nebo spíše v tomto případě kletbu. "Princ bude růst do krásy a bude velice chytrý..." Zatím se to královně zamlouvalo. "...ale zároveň bude nesmírně drzý, tvrdohlavý a bude si dělat co chce..." Pokud se královna předtím mračila tak teď se brutálně ksichtila a měla co dělat, aby po třetí sudičce nehodila talíř. Když si třetí sudička Stay12 všimla jejího výrazu v obličeji tak si nemohla pomoci a rozhodla se kletbu ještě zhoršit, akorát nevěděla jak. Nenápadně se rozhlédla po sálu a najednou to uviděla. Ušklíbla se a otočila se zpátky k princovy. "...No a poněvadž jste mě nepozvali na after party tak se všichni lidé z celého království v den princových osmnáctých narozenin ve dvě hodiny odpoledne promění v růže." Celý sál zalapal po dechu a královna nehybně stála na místě. Letmo očima zkontrolovala Matyáše. "Jsi v pohodě Maty?" Princ se na královnu otočil a souhlasně pokýval hlavou.
Královna si oddechla a s vítězným pohledem se podívala na třetí sudičku, která se chystala k odchodu. "Ha! Ta tvoje kletba nefunguje, ty náno pitomá!" Utrousila královna posměšným tonem a poněvadž jak jsem již zmiňovala měla trochu připito, ukázala třetí sudičce vztyčený prostředníček. Třetí sudička Stay12 se otočila a opět se uchechtla. "To si fakt myslíte? Zřejmě nejste tak chytrá jak jsem si myslela královno Dejzre. Kletba začne působit až od zítřka." Královně se úsměv z tváře okamžitě vytratil. "Doprdele..."
Třetí sudička se opět otočila a chystala se k odchodu. Královna to ovšem nemohla nechat jen tak a rukou naznačila strážím ať ji chytí. To ale neměla dělat, protože třetí sudička, jak se tak říká, měla eso v rukávu. Rychlím pohybem si sundala kabát, který skrýval vestu na které bylo připevněno několik granátů, trochu dinamitu a spoustu munice do střelných zbraní. "Ani hnout nebo to tu všechno odpálím!" Prohlásila třetí sudička a všichni v sále se přestali hýbat. "Tak jste šikovní... Teď tak všichni stůjte tak deset minut a nechte mě odejít." Třetí sudička se vydala vstříc dveřím. Když už se je chystala zavřít a nadobro odejít, neodpustila si jízlivou poznámku. "Až budete zase pořádat after party, nezapomeňte mě pozvat vemena..." S těmi slovy odešla a pokud možno co nejvíce práskla dveřmi.
V sálu se rozhostilo hrobové ticho... "Jo... Nejspíš jsme v prdeli..." Zamumlala si pro sebe královna Dejzr i když to ve skutečnosti všichni slyšeli. "Nemusí tomu tak být." Ozvala se druhá sudička Vitaa. "Pořád jsem tu já....!"
ČTEŠ
🌹Šípková Růženka🌹[Moonattem]
Fanfiction(tahle fikce ve skutečnosti nemá moc spojitost s originálem 'Šípkové Růženky. Asi jsem vás vyclickbaitila. Omlouvám se... ( ͡° ͜ʖ ͡°)) --- TENHLE PŘÍBĚH JSEM NAPSALA POUZE ZA ÚČELEM POBAVENÍ! DĚJ A VĚCI ODEHRÁVAJÍCÍ SE V PŘÍBĚHU NEMAJÍ NIKOHO URAZIT...