- Lisa uvedi poslednjeg pacijenta.
- Odmah doktorka.
Tako sam umorna. Ovaj dan je bio predug, jedva čekam da odem kući, napunim kadu, sipam vino i samo se opustim u toploj kupci . . . Treba mi odmor.
- Dobro veče.
Ispravim naočare, prekrstim noge i okrenem se ka mom novom pacijentu.
- Dalton Prajs? – pitam i podignem glavu ka njemu.
- Tako je.
Ja sam stručnjak za samokontrolu a to je posao koji zahteva godine rada, zbog toga i samo zbog toga neću zadržati vazduh u plućima, neću otvoreno buljiti i definitivno neću pokazati svoju iznenađenost mojim novim pacijentom.
- Molim Vas sedite – pokažem rukom ka kauču preko puta sebe.
- Hvala – opušteno je seo na kauč, položio ruke na naslon i stavio članak leve noge preko desnog kolena. Znakovi samokontrole, nedodirljivosti i samouverenosti.
- Ja sam doktorka Mendi Wilijams i kao što znate sud je odredio da dolazite kod mene na terapiju dva puta nedeljno.
- Drago mi je doktorka, preskočimo fomalnosti i kažite mi šta je potrebno da mi potpišete taj papir – stavio je ruke na kolena, isprepletao prste na rukama i pogledao me osmehom koji nesumnjivo često koristi.
- Potrebno je, Daltone, da razgovaramo dva puta nedeljno po sat vremena narednih šest meseci. Treba da radimo na kontroli tvog besa.
Moj odgovor mu se ne dopada jer se uspravlja i izbacuje bes koji potiskuje kroz nos.
- Dakle . . . zašto si ovde?
- Zar to ne piše u tim papirima koje držiš u krilu? – pita me ratoborno.
- Ja ti nisam neprijatelji, i da, piše, ali želim to da čujem od tebe – pokušam da ga umirim jer ima pasivno-agresivan stav.
- Ovde sam jer se protivničkom igraču nije dopala činjenica što sam jebao njegovu ženu.
- Da li to radiš često? Spavaš sa udatim ženama? Izazivaš protivničke igrače?
- Da, da i da – iskreni odgovori bez trunke kajanja.
- Koliko sam razumela nastavak tvog ugovora je pod znakom pitanja zbog tvog agresivnog ponašanja na terenu.
- Moj ugovor nije pod znakom pitanja, ako me moj tim ne želi sklopiću ugovor sa drugim, prosto – kaže bahato.
- Napao si drugog igrača, zato ti je sud odredio terapiju.
- Tako kažu.
- Nisi ga napao?
- Pokačili smo se, on je izvukao deblji kraj, kraj priče.
- On je u bolnici a ti na terapiji za kontrolu besa, nije kraj priče. Šta se desilo?
- Rekao sam ti, nije mu se dopala činjenica što sam jebao njegovu ženu.
- Zašto si mu to rekao?
- Zato što je kreten! – povisio je nervozno ton. Vreme za promenu.
- Reci mi nešto o sebi.
- Slobodan sam, nemam nikakvih obaveza večeras – ponovo taj osmeh. Pokušava da me zavede.
- Zašto si slobodan?
- Dopada mi se tako.
- Koliko je trajala tvoja najduža veza?
- Ne znam – upravo me je slagao.
- Kakav je brak tvojih roditelja?
- Nemam roditelje – namrštio se pa prikrio to osmehom.
YOU ARE READING
Pokaži mi sebe
RomanceMendi je uspešna u svom poslu, u vezi sa prosperitetnim muškarcem i žena koja veruju u drugu šansu. U njen ušuškan životu kao pacijent ulazi Dalton, čovek sa mnogo potisnute ljutnje, čovek koji želi da promeni život i čovek koji ne zna kako to da ur...