16

10.7K 637 4
                                    

- Ne želim da idem na posao – ugasim alarm i okrenem se ka Daltonu i ponovo ga zagrlim. Ovde je toplo.

- Onda nemoj – kažem i ljubi me u kosu.

- Dobiću otkaz – kažem pospano.

- Ja ću te zaposliti da mi greješ krevet.

- To nije pravi posao – napokon se podignem.

- Ja kažem da jeste.

- Aha – izvučem se iz kreveta i krenem ka kupatilu.

Obično se tuširam sama zato se iznenadim kada mi se Dalton pridruži.

- Ja ne žurim ali shvatio sam da se nikad nisam tuširao sa tobom.

- Molim te, moja kada je tvoja kada.

- Zašto nemaš tuš kabinu? Praktičnija je.

- Zato što volim da napunim kadu, simpam čašu vina i opustim se nakon dugog dana.

- Imaću to na umu. Dođi – privlači me sebi i ljubi.

Dodirujem ga svuda po telu a voda pere moje tragove. Zakasniću, definitivno ću da zakasnim.

. . .

- Da mama, doći su sutra – razgovaram sa majkom u pauzi.

- Sama?

- Pa . . . možda bi trebalo da povedem i Daltona.

- Možda? Povedi ga, ja želim da ga upoznam a tvoj otac da ga psihoanalizira.

- Slušaj mama da si prenela tati moju poruku. Bolje bi mu bilo da bude fin, ne želim da na Daltonu vrši svoje eksperimente niti da mu postavlja pitanja na koja će podsvesno odgovarati. Jasno?

- Znaš da tvoj otac radi ono što želi.

- Ozbiljna sam Daltonova psihologija je moja, ja znam šta ću i kako.

- Preneću mu.

- U redu obavestiću te večeras kad dolazim.

- Dolazite.

- Da – moram da vidim prvo sa Daltonom.

- Vidimo se mama.

Malo kasnije Lisa mi je donela korpu sa cvećem bila sam iznenađena jer je bila bez potpisa. Možda je od Daltona? Hm a možda i nije. Zaboravim na cveće i vratim se poslu.

. . .

Danas sam veoma tražena i veoma me iznenadi Tomasova poseta. Delovao je ozbiljno zato otkažem narednu seansu.

- Žao mi je što sam došao nenajavljeno.

- U redu je, sedi.

- Verovatno se pitaš zašto sam ovde?

- Malo.

- Kao prvo dozvoli mi da ti čestitam na trudnoći.

- Dalton ti je rekao?

- Jeste, bio je kod mene juče.

Nije mi to spomenuo.

- Ja . . . imam osećaj da ne mogu da doprem do njega. Mislim da on to ne želi.

- Zašto to mislite?

- Naprosto znam, opušteniji je sa mojom decom čak i sa mojom suprugom ali sa mnom . . . treba nam treća osoba u prostoriji da bismo razgovarali. Znam da to nije tvoja obaveza ali ćerka mi je rekla da si ti bila Daltonov psiholog. Želim da budem tu za njega, da nadoknadim bar deo onog što sam popustio ali ne znam kako – priznaje poraženo.

Pokaži mi sebeWhere stories live. Discover now