- Sigurno nemaš pametnijeg posla nego da ideš sa mnom? – pitam Rebeku.
- Šališ se? Bivši ragbista priređuje zabavu, znaš li ti koliko macana će biti tamo?
- Ne.
- Mnogo.
- Ako ti tako kažeš.
- Usput uzgledaš kao bomba – pohvalila je moju dugu belu haljinu.
- Pa razmišljala sam na koji način da kažem svom bivšem pacijentu da čekam njegovo dete i zaključila da bi bilo najbolje da to učinim u njegovoj omiljenoj boji – doduše sredila sam se maksimalno.
- Dobar izbor.
- Hvala.
- Mendi!
Okrenem se i ugledam Linu.
- Ćao Lina – pozdravimo se.
- Ćao, prelepa si.
- Hvala dušo i ti. Rebeka ovo je Daltonova sestra Lina, Lina ovo je moja najbolja prijateljica Rebeka.
- Ćao i ti si prezgodna.
- Pa hvala luče – moja prijateljica obožava komplimente.
- Gde su ti roditelji? – pitam je.
- Sa Daltonom tamo napred, ja se muvam okolo ima prezgodnih muškaraca – nasmešila se.
- Pa to i ja kažem, pokaži mi ih.
- Vrlo rado, samo me pratite.
- Ok – krenem sa curama. Krenule su u lov.
Malo imam tremu, ma koga lažem to ja kad je trema prevelika. Ne objavljujem svakog dana vesti o trudnoći.
Brzo sam uočila Daltona, bio je skockan, u crnom odelu i njami . . . presladak. Primetio je i on mene. Blago je reći da me je svukao pogledom a onda je krenuo ka meni.
- Došla si - stao je ispred mene.
- Poslao si mi pozivnicu.
- Jesam.
- Izvini, ovo je moja najbolja prijateljica Rebeka, Rebeka ovo je Dalton – upoznam ih.
- Drago mi je Rebaka.
- Takođe Daltone, ostavljam vas, ovde ima šta da se pogleda – našalila se i nasmejala me.
- Došla je jer je znala da će ovde biti zgodnih ragbista – objasnim.
- Aha, pa drago mi je što je srećna. Kako si?
- Dobro sam, neka promene ali dobro. Ti?
- Kao što vidiš bacio sam se u novi posao.
- Kako to ide?
- Videćemo ali za sad nemam primedbi.
- Tvoja porodica?
- Ovde su, sigurno bi voleli da te vide – ljubazan je.
- Volela bih i ja njih da vidim.
- Oni su . . . – okrenuo se oko sebe i pronašao ih.
- Tamo.
- Hva . . .
- Daltone dragi ljudi te čekaju – pojavila se brineta koja ga je uhvatila pod ruku. Ova je nova, prilično sam sigurna da je prošle nedelje bila neka plavuša u novinama.
ESTÁS LEYENDO
Pokaži mi sebe
RomanceMendi je uspešna u svom poslu, u vezi sa prosperitetnim muškarcem i žena koja veruju u drugu šansu. U njen ušuškan životu kao pacijent ulazi Dalton, čovek sa mnogo potisnute ljutnje, čovek koji želi da promeni život i čovek koji ne zna kako to da ur...